Friday, August 29, 2008

One o'clock, two o'clock, three o'clock rock

se så langt hår jeg har fått, hihihi<3

Og så kommer jeg ikke på noe mindre ego å skrive om. Jeg kunne skrevet at jeg er dritsulten, men det er visst litt ego det også. Og så kunne jeg skrevet om at jeg og Julie skulle se en fransk komedie, men så var det ikke komedie allikevel, det var thriller. Jeg kunne også skrevet at Phoebe skifta navn til Princess Consuela Bananahammock. Det er virkelig ikke noe å skrive om. Jeg BARE jobber, jeg...

7 comments:

m said...

hahaha. I HEART PHOEBE
å guri hvor langt og fint.

the actor said...

Og nå er jeg hjemme en tur, så nå har du noen å hilse på! :)
Du er vel forsåvidt på vei hit nå, om jeg ikke tar feil, lille Cunsuela?

the actor said...

Jeg mente Crap Bag

Anonymous said...

Veldig søt sånn hårting!

Anonymous said...

kvar jobbar du, fine arma?

ser pappan din sånn ut?

Ragnhild said...

elsker dæ

Anonymous said...

ARMA! Jeg trodde ikke at det var deg det var bilde av. SYKT langt hår!! Du altså! Er ikke sauekoppen fra buddah den fineste??? værste jeg har hørt