Friday, August 29, 2008

Redd jorden - resirkuler overskrifter

I natt så tror jeg at jeg vil natt-bake. Altså...bake på natta. Mamma og pappa går og legger seg, og jeg lager noe. Idag vil jeg lage skillingsboller.
Men jeg skal jukse.


Forøvrig så drikker jeg saft ut av kopp. Nesten alt flytende slurpes opp fra en kopp. JO, det jeg skulle si var at jeg fant et insekt i koppen min. Snakker om kopp, jeg samler på kopper fra rare steder (dvs ikke ikea osvosv). Favorittkoppen er fra London. Den er beigeaktig med lillarosaaktige hjerter på. Kopp...er et rart ord. Koppkoppkoppkopp. Jeg hadde vannkopper da jeg var 16 år.

6 comments:

Anonymous said...

Få se bilde av koppen da:)

Anonymous said...

altså, du må jo VISE oss koppen.

jobbar du på heiltid?

Nugget said...

jeg vil og ha boller!

VIGGO said...

Få se på koppen?!
Få se på KROPPEN mener dere vel ;D

Haha kopper fra steder er smudi! Jeg har kopp fra Spania og kopp fra Trondheim. Digger språket fra begge stedene. Tror vi må øve på trøndersk på toget oppover ass :P

Ragnhild said...

her erre trøndere nok, kan du si. alle sammen e frå bartelannj

Espen said...

Du slår ikke meg, Ragnhild - jeg ER i Bartelannj for øyeblikket, og må se stygge Lerkendal stadion hver gang jeg skal fra byen til Tine eller omvendt.