Wednesday, August 27, 2008

Ålbert Hammond jr.

Vi kan dele vennene mine opp i grupper.
Den ene gruppen har valgt et noe mer eller mindre kristent liv det neste året - på fhs.
Den andre gruppen har valgt et ikkesåveldigkristent liv - som studenter.

Og så har vi den siste gruppa. Den jeg er i.
Når jeg skal skrive om livet mitt nå, så frister det å trekke paralleller til pensjonisttilværelsen. Alt er veldig rolig og jeg har endelig tid til å gjøre ting jeg alltid har hatt lyst til. De tingene må jeg gjøre alene, akkurat som de fleste pensjonister. Egentlig så føler jeg meg tøff når jeg tør å skifte livsstil så brått. Og neste år må jeg skifte livsstil igjen.

Jeg tror jeg kommer til å like å leve rolig. Nå har jeg tid til å sette meg ned og skrive lister. I boka mi.

Forresten så synes jeg det er gøy å se på håndskrifta til folk. HVORFOR er det noen som ligner?

Nå kom Julie. Tenk på det med håndskrift da.

15 comments:

Espen said...

Jeg synes at alle jenter har lik håndskrift, men du er hittil den som har skilt seg ut mest, legger jeg nå merke til.

Anonymous said...

jeg synes det er fint at du har tid til deg selv. det fortjener du. og noen ganger er det jævla digg.

Anonymous said...

åh, du er jammen fin az.

m said...

hahaha. elsket listen din<3

Anonymous said...

Oi, jeg har veldig lik håndskrift som deg! Litt gøy å se :)

Anonymous said...

Håndskrifta mi er en salig blanding av løkke-, form- og randomskrift. Dritstygg.

Emely said...

Jeg har skrivd så fantastisk stygt så lenge at jeg tror jeg har utviklet et nytt skriftspråk og alfabet. Skummelt?

Anonymous said...

Jeg kan ta bilde av hvordan jeg skriver. Det er møkkstygt!

Er fortsatt litt neffor ang. Gleager! Blir trist i dagens episode, sikkert :(

Anonymous said...

for en liste! tror jeg stiller på liste sjæl faktisk

Ragnhild said...

Hahahaha: "Ålbert Hammond jr. varmer opp før Coldplay!"

Christine Tallulah said...

r tlbke i blggvrdn. luvz

Ingvild said...

Jeg syns ingen har lik håndskrift jeg, noe kan være likt. Men ikke alt;p

KamillaK said...

Har meget lik skrift som deg, småskummelt.

VIGGO said...

hahah Pensjonistizz azz! Du glemte å skrive: Se på dacapo, se på dagsrevyen, gå i banken på onsdager. Pensjonister går alltid i banken på onsdager. Aner ikke hvorfor egentlig.

og HVOR har det blitt av løkkeskrifta fra Skavanger?

Anonymous said...

Thanks for writing this.