Sunday, August 10, 2008

Og så

istad skulle jeg skrive blogg. og så trykka jeg på noe rart så alt fucka seg opp. og så gikk jeg på facebook. og nå husker jeg ikke hva jeg skulle blogge om istad. og så kom bigbang på itunes og så trykka jeg på neste-knappen. og nå fikk jeg melding av marie. og nå husker jeg vaffal ikke hva jeg skulle skrive om istad. tror jeg skulle skrive masse navn. masse namedropping. men nå husker jeg ikke alle navna. tror jeg begynner å bli gammel. alle drar fra meg og jeg sitter alene. faenhore. og så banner jeg som en gammel mann. og så tenker jeg bare på fremtida. at et år går fort. men det er faen ikke sikkert det gjør det. jo, det gjør det. pliz, la det gå fort.

og så leser jeg ikke gjennom før jeg publiserer.

7 comments:

Anonymous said...

sjarmen forsvinner om man leser gjennom! ikke begynn med det, er du snill.

Julie said...

vi skal klare oss arma.. detta året MÅ gå fort

Marianne ! said...

æææææ, that sucks

Nugget said...

et år går kjempfort :)

Anonymous said...

Ah, kjenner følelsen! Men det går fort!

Litt i allefall.. =)

m said...

som jeg har savnet bloggen din.

Emely said...

et år går fort!
Selvom det egentlig ikke gjør det i det hele tatt, men du er litt deppa så derfor ljuger jeg litt om det slik de andre har gjort :)