Friday, August 08, 2008

Hei, frøken

I det siste. Ja, i det siste. Helt siden forrige blogginnlegg. HEEEEEEEELT siden forrige blogginnlegg har det skjedd mye. Ja, så mye at jeg har utsatt å blogge. Men det som er ulempen ved å venter er da at det skjer mer å blogge om.

Men ett sted må jeg begynne...

- Marte har flyttet til Oslo, meget spontant. Var innom leiligheten og der var det fint.


- Øya var fint, selv om det regna. Iron&Wine og Girl Talk var det beste.


- Jeg har spist miniminisjokolade og følt meg stor.

- Jeg har lest i Illustrert Vitenskap


- Mo har kommet hjem fra his homecountrys og sovnet mens vi så på "skrekkfilm"
- Australia skal snart bestilles. Fantastisk. Australia, New Zealand, Fiji, Cook Islands, L.A., London, here I come!
- Etter å ha snoka no vilt på facebook har jeg kommet frem til at jeg er forelska.
(her kunne det vært et bilde, men jeg sparer dere for sånt kliss)

10 comments:

Ragnhild said...

Jeg kan laste det opp. Bildet. Babababababababababa
(haha)

Anonymous said...

JEG SÅ TORO I DAG MED EN JENTE
men det var ikke deg
åh :\

Isabell said...

jæævlig mange steder du skal a!
du kunne ikke bare spandert for meg og da ? :P

Anonymous said...

Heiii,hvorfor skal du så mye ut på tur? Nå blei jeg sjalu.

Anonymous said...

hihiihi

hihihihii

eg elskar haust skulle ønska det var haust alltid

skilpadder. <3

Anonymous said...

Åh! Elsker sånt! "Hvordan får skilpadder snudd seg"! Herlig, akkurat som deg<3

Jeanita Helen said...

Kjempe fin blogg du hadde!!:D

Anonymous said...

jeg leste om skilpaddegreia da jeg satt på do på fest i går hihihi. og bare det. oh the randomness.

SKAL DU REISE!!!11 så mye! shit! nå ble jeg litt nervøs på dine vegne. enn hvis du blir bitt av en edderkopp enn hvis du ramler ut av flyet enn hvis du får en skyskraper over deg enn hvis...

Ella said...

Hvordan har du råd til alle de feriestedene?! Jeg hater deg!:p

Nugget said...

vi har en skilpadde som heter franklin. han har forløpig ikke snudd seg som jeg vet om.