Monday, August 25, 2008

Useriøst.

...gjennomsnittskvinnen her i Norge er 166 cm høy. Jeg er 164 cm høy. Det liker jeg. Jeg føler meg som en rebell når jeg trekker snittet ned.

...håret mitt har blitt svart (tror jeg) og jeg ser ut som en emo. Føler meg ikke som en emo da.

...jeg tør ikke kikke bak meg, i frykt for at det er hårfarge på sofaen.

...det er en dokumentar på tv om søsken som har et forhold. Ja, på tvnorge.

...høsten er fin, for det er en en årstid som passer fint med det meste av musikk.

...snakker om musikk, jeg har skikkelig god selvtillitt når jeg hører på musikk. Mens under stillheten mellom sangene er jeg mer sårbar.

...sykkelen min har blitt godt mottatt i nabolaget.

Kanke alle komme og pynte gamle sykler med meg? Det var skikkelig dritgøy.

14 comments:

Karoline said...

oi, jeg er 10 cm over gjennomsnitts høyden:S

Julie said...

haha du er så fantastisk arma<3

(jeg tror også selvtillitten min øker når jeg hører på musikk.. kanskje det har noe med at jeg føler at det er filmmusikk, og at jeg er hovedrollen i en film)

Anonymous said...

alltid, arma:) Bare ring du!

Anonymous said...

Jeg trenger en sykkel, og vil ha en gammal en! I'm in.

Elisabeth said...

jeg har også lyst på sånn sykkel.

og mere kreft fra Vero Moda.

m said...

hallo! jeg er 166 (og en halv). hihih
og kommer gjerne og pynter sykler med deg. min skal være guuul

Anonymous said...

Jeg er lav! Så jeg trekker det lett ned!

Forresten jeg kommer og pynter sykler! Ser dritmoro ut =D

Emely said...

pynte sykkel? SEFFBJEFF

Anonymous said...

Jeg senker og gjennomsnittshøyden;) OG jeg så en dritfin sykkel i dag, altså sånn du og ville syntes var fin. Holdt på å ta bilde. Nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det...

Anonymous said...

du, du er fin du.

Anonymous said...

Å, du er kul rebell!

Bare Hanne said...

Vi er like høye. Vi drar ned sammen.

Anonymous said...

aw, høst <3 høst er INDEED fint for musikk. og kopper med kakao og tv.

Anonymous said...

I e 155m(Y) Ånei, i e ikke 10 år:(