Sunday, August 17, 2008

Hit og drit

Hvor er du nå, Arma?
- Nå er jeg på loftet etter å ha hatt besøk av tre jentuttar. Vi så dokumentar om sex (alltid spennende) og spiste brownies og vafler (fatttso).

Hvor er du imorgen tolv-ish, Arma?
- Sitter og griner meg gjennom første skoledag på videregående for fjerde gang. Gleder meg no jævli hehehehehehehehehehehe

Hvor er du på fredag, Arma?
- Jeg er i Oslo på fest! Faktisk. HAHAHA. Marteernittenbursdagsfest.

Hvor er du i oktober, Arma?
- ARTIG at du spør! Jeg er ikke så mye hjemme. Er i Trondheim 02.-06., Stockholm fra 11.-16. og i Bosnia fra 18.-25. Lite skole, mye fønn.

Jeg kommer sterkere tilbake med heftige blogginnlegg om min ekstreme hverdag her i Kongsberg når alle har flyttet. Foreløpig så blir det korte natt-innlegg (nei, ikke bind).

Sånn btwbtwbtw koz at folk linker til meg. Sikkert dritspennende å lese blogg om at blablabla, den og den har dratt, deppe, klage, GRINE blablabla. Faen, jeg må bli interessant igjen. For et press.

Btw igjen, heh, det ligger faen meg 464 bilder ute av meg på face. Er jeg linselus eller det fordi jeg aldri untagger? I <3 STYGGE BILDER. Det er jo de BESTE!

11 comments:

Anonymous said...

Jeg skal passe på deg jeg, Armbert:)

Anonymous said...

Nå har jeg ført "AAARRRRRMAAAA!;D" i kalenderen min:) <3

m said...

hihihi. misunner deg i oktober når du skal reise jorden rundt.
fjerde året, jeez, tell me. hvor skal du neste år igjen?

fotogen jente!!!

Andrea Charlotte. said...

haha, jeg syns bloggen din er artig. Leser den masse.
Kan jeg linke deg? :)

Elisabeth said...

Jeg synes det er intressant jeg Arma:) Og du har jo alltids jobben på VERO MODA hvor alle fjårtizzane henger, de kan holde deg med selskap:)?

Anonymous said...

du er best

Marianne ! said...

jobberu på veromoda i drammen....?! Jeg har vært der sånn 1223545 ganger. maybe we have seen eachother

Marianne ! said...

æsj, så teit. jeg har flytta fra drammen nå da.

oh, hvor kommer du fra?:)

Anonymous said...

Jeg er sikker på at jeg har sett han kompisen din under her! =P Haha..

Anonymous said...

glenn!!!!

Anonymous said...

Kjære deg, jeg dør! =P