Tuesday, July 29, 2008

When I'm sixty-four

På kjøkkenet er det toogtrædve grader. Det er...varmt. Jeg skal ikke klage (så mye). Det eneste jeg gjør er enten å svette eller å jobbe. Og snart flytter alle sammen. Nesten. Anita flytter på søndag, Marie på tirsdag... Og sånn fortsetter det. Det gjør meg trist. Så går det ett stusselig lite år før jeg flytter og ikke får se verken familie eller venner på et år. Eller to. Hvem vet hva Australia har å by på. Hvis jeg hadde hatt muligheten, ville jeg flyttet nå. Men nå må jeg sitte og vente, og glede meg til folk kommer hjem i helger og ferier. Ventetiden vil gå altfor sakte og tiden med dem vil gå altfor fort. Faen.

Ting forandrer seg. Og det er en grunn til alt. Håper jeg.
DU må love å si ifra når du er i Kongsberg. Jeg får helt panic når det går én dag uten at jeg er med noen, så dette blir spennende.


Nok sipping. Neste innlegg blir vel lystig.

10 comments:

Linnéa said...

Sånn er det med meg også. eller, bare et par venner da. Men du kan jo bare..flytte hit eller noe. Så er vi KVITT problemet!

Ragnhild said...

Arma<3 ilu

Espen said...

Det er fint at i hvert fall DU blir hjemme, Arma. Så har jeg veldig god underholdning :D

"Vi skal alltid være sammen! Vi skal alltid være sammen!"

Anonymous said...

sjæl, Ragnhild!

Arma, du vil ikke ha muligheten til å savne meg, er jo rett rundt hjørnet hele tiden;) hihi

Anonymous said...

det er varmt varmt varmt, jeg er svettis på jobb

Ingvild said...

Ja, måtte jo linke deg.. Er nesten innom her hver dag ! Hihi, ja du får bare følge med.. Blir vell litt oppdateringer :)

Unknown said...

eg elskar deg

Jon said...

Ta med deg det søte lille hodet ditt og kom hit! Husk at jeg kommer til Kongsberg....en gang. Jeg bare DØR for å se de derre sølvgruevene deres!

the actor said...

Arma, da!
Jeg drar ikke før 15. august, og Kristiansand er ikke såååå langt unna. Og du kan besøke meg når som helst, og jeg kommer hjem så ofte jeg kan. Så kan vi ta enda en av våre heite kvelder (les: varm te).

(eller, forresten: les hva du vil, du, jenta mi... høhøhø)

Anonymous said...

Arma! Du kan komme til meg;D Eller...du MÅ komme til meg. Jeg sjekka nsb nå, og med tog(påvirka etter tre uker med miljøaktivist kristin) tar det bare 9 korte timer og koster ca 600 kroner! Jeg er med å spleiser;D


løw <3