Monday, July 28, 2008

Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen

JEG FORSOV MEG. Det gjør jeg aldri. Aldriiiii. BARE når det er noe jeg skal. Forsover meg aldri til skole eller andre kjedelige ting. Bare til Rhodos og til Oslo (som tydeligvis ble Drammen).
Anyroad. I Drammen kjøpte jeg bare en neglelakk og en bodylotion. Nå er jeg skikkelig soft. ANYROAD. Så kom jeg hjem og svetta som bare faaaaaaaaaaaaaaa1 ute i sola. Så gikk jeg og dusja for 47328947932 gang idag.

På jobben var det seff ingenting å gjøre idag heller. Så da tok jeg og Toro likesågodt på oss parykkene til dukkene og slo ut håret (HEHEHEHE).



Etter jobben satt Horo og jeg og ventet på hvert vårt. Jeg ventet på Marita og Marie. MARIE! Marie som jeg ikke har sett på tre uker! TRE UKER! Interrail vettu. Og Marita da... blablabla. Var fint å se begge da (MARIE!).

8 comments:

Ragnhild said...

hahahaha, se heeer ja, det var to fine sneller:D:D

Anonymous said...

oi heite jenter

--

men jeg jobber bare til 5-6, så NO WORRIES!!!!!

Anonymous said...

hahaÅNÆI ragnhild brukte ordet jeg ville bruke! "snertne sneller" ville jeg si. og blunke. ;)

jeg forsover meg også bare når jeg skal noe viktig. sist gang var da jeg skulle ta bussen fra grimstad for å rekke et fly fra oslo til trondheim. jeg våkna ti minutter før bussen gikk, og jeg måtte løpe i fire minutter. sjukt. og så var bussen tjue minutter forsinka...

Jon said...

Å faen. Dere var heite!

Espen said...

Hahaha! Det ser ut som du har DEN store panna, Arma! Toro var jo kjempeflott, skjønner ikke at han ikke vurderer å skifte frisyre.

Anonymous said...

ARMA!!<3 VAr godt å se deg igjen og:]

Anonymous said...

haha, dere var snasne da :D

VIGGO said...

Rett og slett snellete!