Wednesday, July 30, 2008

And lystig it is!

Hei, dette er ikke Arma. Serr. Det er Rag.
Nei, jeg skal ikke på en øde øy. Og hadde jeg dratt dit, veit jeg ikke hva jeg ville hatt med. Kanskje iPod, kanskje en flaske vann... anyways, anydays...
Øyafestivalen onsdag 6.august! Arma! Marte! Ragnhild! Musikk til alle kanter. Pils.
Pilspilspils. Utropstegn!
Veit visse personer har sagt de ikke er så glad i mr. alcohol, men unntak gjøres for masssse musikk og kulamedragogmart.

Jeg er glad. Ser dere om en uke, randoms. På ØY1

6 comments:

Espen said...

Alcohol uten e. Hah!

...men så kos da!

Anonymous said...

eg er egentlig redd syklar, eg. men det er moro å sykle med folk som trynar. eg vil gjerne sykla med deg.

Anonymous said...

altså.

g=meg.

Mary Lou said...

Næmmen, hei Rag. :D
Kos med Øya da.
Der ere skikkelig ålreit.

Elisabeth said...

Jeg skal og på ØYA:) bare torsdag! men jeg skal!

Marianne ! said...

øløløløløløl