Saturday, July 26, 2008

Random+konkurranse hihihihihihihhi

Særr, jeg er så jævla opptatt for tida. Det går i jobb og å være sosial. Men mest i jobb. Herregud, jeg kjenner Vero Moda oppnedtilsidaogfremogtilbake. Og så sykler jeg litt frem og tilbake med Rusle<333333333333333333 Han synger så fint.

Lørdag på jobben idag. Not so much to do akkurat. Så Ginbert og Armbert fant ut at de ikke måtte langt for å ha det moro.
GJETT hva det her er, så kan dere vinne shampo, balsam, hudkrem, tre ekorn, håret jeg klipper av 13.august, en halv grillpølse og noen dråper svette.

12 comments:

Anonymous said...

Tynn, tynn, tynn drittplast som er rundt beltespenner, vesker og annet dritt?

Skal du serr klippe håret?

Espen said...

Jeg må nesten gjette noe det nærmest ikke kan være, så jeg gjetter en sjiraff.
Eller så kan jeg gjette det som kommer først i tankene mine, og det er kondom. Men jeg trur ikke det er det.

Anonymous said...

Leggflasset ditt, Arma?:)

Anonymous said...

jeg skulle akkurat til å si det samme som charlotte, nemlig FLASS!!!

Bare Hanne said...

Jeg gjetter at du har hatt plaster på tommelen i en uke!

Anonymous said...

Gina sitt flass.
Eller ditt sitt flass.

Anonymous said...

DET ER SÅ EKKELT!!

Gøril - Har fotokonkurranse said...

Omfg, jeg har lyst på den halve grillpølsa, så jeg gjetter en brukt kondom for menn med størrelse xxxxxxxxxxxxS. Pluss noen x-antall X'er til.

Linnéa said...

LETT. Det er rester etter bindet ditt som satte seg fast i en splint på neglen din da du var på do. FOR lett.

Ingvild said...

jeg gjetter flass fra tommelen til den som holder det, er jo et stort skille på den ! :) flass er noe dritt foresten, holder på å miste all farga mi fra syden! kriise

maria said...

sukkerspinn. ?. ?

the actor said...

Altså, for å være veldig eksakt, vil jeg si at jeg kan se noe som minner sterkt om vevsoppbyggingen til hud, nærmere sagt epidermis, men dog ikke så dypt som det basale cellelaget. Er jeg inne på noe her? 8-)