Wednesday, July 23, 2008

Losing my tæn

Idag byttet jeg ut den mini-altfor-sporty-ipod til fordel for en litt større en, som ironisk nok heter mini. Eller nano. Whatevah. Og dette skjedde på SAMME DAG som mine tånegler ble gule. IKKE av neglesopp eller lignende, men av neglelakk. Har lenge lett etter gul farge til å male mine døde hudceller med og idag fant jeg det endelig <3 (L) (K) Men TAKK til de som kommenterte på at det lignet på sopp. Det varmer hjertet mitt. Får bare enda mer lyst til å gå med stygge farger på neglene når folk faktisk kommenterer at det er stygt.

Jaja, jeg får legge meg, jeg ass. Jobb1 kaller. Det er Aina og Arma vs Toro og Gina på jobb nå. Jeg elsker det. Spesielt når jeg er på lag med sjefen og jeg og Gina egentlig er venner og Toro egentlig bare har det i kjeften. HØRER DU DET, FREKKAS? :)

Løv ju, bitches :*

(forresten så heter ipoden min Rusle<333333333333)

11 comments:

Anonymous said...

HERLIG farge! Grattis med ny ipod:D

m said...

du er tæn. og jeg likte gulfargen, den får deg jo nesten til å se brunere ut, om det er mulig :)

Matilde said...

fuckings brun da. jeg går for en merkelig brunfarge, som ialllefall ikke er falsk,etter solen streiket.
gul-oransje er tross alt den nye brun.

Julie said...

Rusle hahahahaha

Arma.. i dag så jeg noe sinnsykt fint, du skulle så vært med

gleder meg til å serei når jeg kommer hjem?

Jon said...

Nå må du male på sorte streker over. Så blir du en veps

Sarah said...

Neglelakken var nice!

Anonymous said...

du er fin.
hvis du maler på svarte striper blir du ikke bare en veps, du blir en ekte hvittingfossing også!

Marianne ! said...

hvorfor er du så brun? DET kaller jeg urettferdig!

Min heter Påsan<3

maria said...

Haha, nydelig. Nesten like føtter som meg, berre dine var brune og gule, mine er kvite og rosa.

Emely said...

gult er kult

Anonymous said...

haha, du e så sykt morsom