Wednesday, June 11, 2008

Dharma, Karma...Arma.

Frem til fredag kan du bare ha kontakt med meg om du

- er muslim
- er buddhist
- har kommet opp i religion
- har en sykt bra oppgave du har skrevet
- heter Bruce Springsteen

Charlotte skal skifte facebookpassordet mitt and I can kiss goodbye to msn. Gudd løkk til dere som har kommet opp. Til resten.......


Neida, jeg ekke bitter. Rellion var det beste jeg kunne kommet opp i.

(Nå har Isak gått fra pcen sin. Jeg vurderer å gjøre noe kødd med den.)

13 comments:

Ragnhild said...

Jeg føler at jeg bare skriver tull

Anonymous said...

jeg har bestemt meg for å ikke være bitter, for hvis jeg er det, går alt til hælvette

vi må tenke positivt. det lærte jeg i 4H.......kødda

Anonymous said...

tiss på den og si at du sølte eplejuice så han slikker det opp!!!!!!!!!

Anonymous said...

Rellion a gitt.. Jaja! Jeg kom opp i jødedommen og døde, nesten.

Lykke til =)

Sarah said...

Jeg kom opp i religion på ungdomsskolen, men det var i bibelen..at jeg ikke tenkte på å få noen til å bytte passord på facebook.
Lykke til hvertfall!

Tonje said...

jiaah. Rellion da Arma. Jeg mener hvem er det som ikke har bruk for å kunne alle gudsbegrepene feks. eller kristendommmen, buddhismen og jødedommen.. det er for meg ytterst interessant.

remy said...

Nebraska = Gudelig album.

Hawre said...

Jeg misunner deg, Arma. Jeg kom opp i nyere historie, og først trodde jeg at temaet mitt var så lite, og nå griner jeg nesten fordi det er helvettes MYE!

Bare Hanne said...

Jeg har hatt eksamen i KRL.
Tror jeg ____________________

m said...

pappa er jøde. da har du i allefall én kilde!
lykke til arma, you can do it

m said...

haha, og du skulle holde deg unna internett!
ja jeg gleder meg til å se teltet ditt! regner med det er stort og dekorativt.

ingeborg said...

Lykke til! :)

Anonymous said...

Jeg kom ei opp. Har sommerferie. Purpel nails rocks!