Tuesday, June 10, 2008

Se på anden, it ducked!

Når jeg flytter til Australia en gang i august 2009, så har jeg satt meg noen tydelige mål for det året jeg blir borte.

- Jeg skal bli som Alf fra home&away
- Australsk aksent, here I come
- Bli jææævli tæn. Ender sikkert opp med å plukke frukt vettu.

Og når jeg kommer hjem vil jeg bli kalt for enten Alf eller Skippy(thebushkangaroo)

Når jeg flytter, vil nok bloggen få en liten stopp. Eller få noen syyyyke pauser. Er det forresten nett i Australia? Det er så langt unna...alt. MEN det er jo over et år til. Så slapp av, folks.

5 comments:

Ragnhild said...

Jeg skal kalle deg SKIPPYYY-SKIPPYY-SKIPPY THE BUSH KANGAROO

Julie said...

du trenger ikke stoppe blogge vettu.. bare blogge når du har nett tilgjengelig.. slik at du kan fortelle oss etterlatte hva du bedriter, nei jeg mener bedriver<3

Anonymous said...

Jeg går for Skippy!

Bare Hanne said...

Jeg skal kalle deg.. Colleen smart!

jeg skulle også vært i Australia da, men det ble ikke ;)

m said...

skippy!!
å du slipper ikke unna så lett. du må rett og slett prioritere litt blogging innimellom.
lykke til med trekk!(L)