Thursday, June 12, 2008

Hvis du tar bort fire hjørner, så haru plutselig sju

Jeg merker at jeg banner i omtrent hvert innlegg jeg skriver.
....det liker jeg.

Ps. Jeg SPYR på religion.
Ps2 (HAHAHA, playstation2). Jeg kanke gå i hvit kjole. Det er nå nektarin, kaffe, plomme, saus osvosv på den.
Ps3 (...jeg ler igjen). Alle har vært drittsnille med meg etter at jeg kom opp. Thankyavery much (krihihihistin)

Nå må jeg tilbake til buddhisme, islam, etikk, kjøssmegirævaboka og alt annet som hører med. I'll blog you after e-ordet.

10 comments:

Bare Hanne said...

Jeg skal gi deg noen skikkelg gode tips. Men når har du eksamen???

Bare Hanne said...

Jeg leste om Islam til KRL eksamen, og lagte forkortelser som var lette å huske. Men har det ikke her desverre :( Men du - jeg tipper du tar dem med storm i morgen Tror det er typisk deg :)

maria said...

Lykke til i måro då! Sjarmer de derre sensorene i senk, så er dagen (og livet ditt) redda.

Anonymous said...

Jeg er dritlei ættesagaer, lissom. Detta går dritbra!

Anonymous said...

Lykke til, solstråle:) Gleder meg til å være med deg igjen, føler at dere med eksamen lever i et slags isolat.. det liker vi ikke altså!

Marianne ! said...

Religion er kjedelig. Jeg forstår

Ireneelise said...

Du klarer deg fint! Lykke til :)

Karoline said...

hahaha..lykke til<3

Anonymous said...

Detta gikk bra? Sant? :D

Anonymous said...

vi er to ang. banninga =D