Sunday, May 18, 2008

Your Long Journey

Da er russetiden over. Endelig. Heh.

17. mai, time for time

04:30 - Jeg og Eveline legger oss
08:00 - Vi står opp
09:00 - Russefrokost hos Charlotte
10:00 - Barnetoget, løping frem og tilbake
11:30 - Hjemme og sover
15:30 - I byen for å gå i russetog
16:00 - Russetog
xx:xx - Randomrandomrandom
18:30 - Melding fra Jon Gunnar som kan tyde på at han sitter og ser på TV
21:00 - Hjemme og klar for å sove


Idag skal jeg på konsert med Eveline. Vi skal se Robert Plant og Alison Krauss. Two living legends! Gjennomsnittsalderen på den konserten kommer vel til å bli rundt femti. Utenom på rad femten, for der sitter to jenter på atten!

Jeg må fjerne tusjinga jeg har i trynet, før vi drar.

8 comments:

*Ida* said...

hørtes ut som en koselig siste dag av russefeiringa :)

Karoline said...

jeg vil også være russ. Broren min var med å rullet med Märthas engler! <3 haha..

Mary Lou said...

Tusjing i trynet <3 Det vil alltid minne om russetid. Hoho

Ragnhild said...

Da jeg så meg i speilet på Beats, var tusjmerkene nesten borte. Og jeg så helt herja ut... verste jeg har sett på lenge

Sarah said...

Åh, kos deg på konsert! Det hørtes herlig ut^^
Forresten, liker den nye headeren din.

m said...

hahahaha du har tusj i trynet.
god vellykket (?) overstått russetid arma! (og beina).
:)

Anonymous said...

hvorfor ser alle russ ut som katter? jeg forstår ikke den tusjinga

Anonymous said...

ser ut som dere har hatt en vellykka russefeiring :D LYkke til med eksamener!