Monday, May 19, 2008

Please read the letter

To seter unna meg, satt det en mann. Ikke en hvilken som helst mann.
Jeg pleier å dømme folk utifra skoene deres. Han hadde cowboyboots av krokodilleskinn.
Han var der med dama si. Begge hadde kjørt syke mengder med snæss langt opp trynet. De satt med lukkende øyne og digga musikken så innmari hardt at jeg trodde de skulle dette av stolen. Og han hadde så jævli til sleik at jeg trodde han hadde svømt til Spektrum. Dressjakka satt stramt over skuldrene og buksa satt stramt over lårene. Det var egentlig bra at han hadde lukkede øyne store deler av konserten, for jeg så stygt på han opptil flere ganger.
MEN folk skal få lov til å oppføre seg som de vil på konsert. Jeg dømmer ikke.
Jo, faen, det gjør jeg. No jææævli, faktisk.


Konserten var superb. Til og med OPPVARMINGA var bra. Det er ikke ofte at det er tilfellet! Han het forresten Scott Matthews.
Alison Krauss sang så sykt fint at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Robert Plant rocka Spektrum med sine Led Zeppelin-moves. Listen to the album, folk.

Bare synd Spektrum er allergisk mot lyd.

Jeg lagde verdens minste spå, på vei til Oslo!
(Istad så jeg reklame for Guinnes World Record TV på tv2. NOE FOR MEG??)


Jeg mista den på skolen idag. Kan noen hjelpe meg med å finne den?

7 comments:

Ragnhild said...

Jeg skulle vært der. Det sa Torgeir

Linnéa said...

SPÅ MEG DA!

Christine Tallulah said...

jeg angrer på at jeg ikke var der :(

Unknown said...

please read the letter that i wrote

Bare Hanne said...

Tragisk at du mista den utrolig vakre spå`en din! Jeg tipper du må ha brukt lang tid på den!

Anonymous said...

kan du ikke legge ut den ene videoen? jeg vil få gåsehud av å høre krauss igjen

m said...

hahahahahah. creepy mann. har en gutt på skolen som har så til sleik at det ser ut som om han har svømt til australia og tilbake. det er ILLE og lite vakkert.
og spåen var sweeet. jeg foreslår at du lager en ny kategori - "spør arma".