Thursday, May 15, 2008

Nina fra Sheffield

Jeg satt her og koste meg med en erotisk novelle da det ringte på døra.
Tre kids lurte på om de kunne få russekort. De har funnet ut hvor jeg bor. Ingen fred å få.



Den erotiske novella er forresten i russeavisa vår. Den FANTASTISKE russeavisa! Løp og kjøp!
Faktisk så er den ganske bra. Jeg liker veldig godt russeversa! Det avsløres mye...privat...
Her er litt av mitt da. TAKK, forresten, for at dere tok med...ja...


Nå ringte forresten ungene på IGJEN og lurte på om de kunne få mer. Jeg sa at jeg ikke hadde mer igjen...så spør de FAEN meg om det bor noen andre russ i huset mitt. HERREMINHATT! Jeg kan ikke huske at jeg var så desperat.

13 comments:

*Ida* said...

merkelige unger. småbrødrene mine spørr meg om jeg har russekort mange ganger hver dag. som om jeg produserer nye på rommet mitt hele tiden...

Anonymous said...

haha ida

Jon said...

Nå elsker meg deg enda mer

Unknown said...

ida, jeg gav russekort til broren din i dag! i løvås barnehage. han pekte på deg på kortet, og sa at det var søstra hans, og det kortet hadde han hjemme.

maria said...

Haha! Avsløringar er såå koselig.. enkelte kids er dritskumle, er vel spørsmål om tid før dei går laus på deg mens du søv no som dei veit alt om deg. Nyt dei siste to dagane som russ og god helg:D

m said...

det er ikke lett å være så poppis er det vel!

Anonymous said...

Send dem til meg, jeg har mange russekort til overs!;D

Bare Hanne said...

Kan eg få russekort?

Eirin said...

Stakkars stakkars stakkars deg, det er ikke lett å være russ skjønner jeg.

Lisa. said...

Haha. Nå lo jeg! :)

Anonymous said...

ÅÅåÅåÅåÅÅåHH!!!11 jeg sier også hore til alt. herregud horesoulm8

Anonymous said...

haha kidz altså. jeg samlet aldri på russekort, jeg.

Ireneelise said...

haha, noen bare MÅ ha russekort. kan ikke huske det var så stort med de kortene, igrunn.