Tuesday, May 13, 2008

Uten jazz blir du en treg tass

Idag var jeg hypp på å kjøre litt rundt i kjærra. Ringte sjåføren min (Marie) og et par-fem andre snuskete jenter og spurte om vi skulle rulle rundt. Fire av de syv søstrene endte opp i bilen.
Kort tid etter ringer Sondre(pus) og resten av gutta og spør om vi blir med Jazzkassa/Rumpa/Whatevah (?) til Biltema. Seffbjeff sa vi ja. Etter opplukking av et stk Eirin og et stk Marte, var vi da på vei. Jeg tegna blommar og gullfiskar på buksa mi. På Marte sin bukse skrev jeg ett eller annet om at hu har svære boobs (det vanlige).
Jeg og Marte har bestemt oss for å ha total makeover på syklene våre. Min blir gul og hennes blir metallic lilla. Så vi kjøpte fargiser på Biltema og er klare for å mekke på syklene (det høres dritkult ut). Hvis vi skal sette sammen syklene etter at vi har tatt dem ifra hverandre, så kommer vi til å endte opp med en dusj og et spisebord.

Det var seks på gata idag forresten. Så havner jeg i avisa igjen. Herregud, mediEhore. Eller...om Laagendalsposten kan omtales som "media"..... (Sorry Eveline)

Og enda et/en/ei forresten. Pappa kom hjem fra Haugesund idag. Så viste han meg en skjorte han har kjøpt på salg der. Kan liksom ikke heeeeeeelt se for meg paps på salg


AH, så mye tekst. Må nesten klappe litt for meg selv. Please, join me.

10 comments:

m said...

klappetiklapp.
lange tekster kan være tungvingt, men dine er liksom så FLOTTE.

fyi, paps kjøper KUN på salg.
men mest så foretrekker han å bruke penger på teknisk utstyr.

m said...

du må ha en klapp til - du har tatt vekk ordbekreftelsen!
hurra.

Anonymous said...

Vi må snart ta turen igjen! Savner Biltema allerede. Snakker vi tur i morra også?

Anonymous said...

du er ei MEDIEhore, derfor er Lp et medium.



dumma

Bare Hanne said...

KlappKlappKlapp!
Forventer bilder ++ av sykkelprossesen. Kan du ikke være sykkelruss istedet da?

Nina said...

Klapper! :)

Anonymous said...

SÅNNE SOLBRILLER HAR JEG OG

KLAPPKLAPP

Anonymous said...

Åh! Så fine vi er da:) Det var litt av en roadtrip! Fin is spiste vi og. Fin.

Jon said...

Seks på gata? hæ?

Christine Tallulah said...

nå er lankene mine ødelagte.
jeg hater 5 på gata/6 på gata. jeg ser alltid umenneskelig ut når de spør meg. ikke at jeg bryr meg om hva som måtte være verdens verste sommerjobb heller. jeg skal jo ikke ha den.