Monday, May 12, 2008

Plutselig

Idag dusja jeg hos søstra mi. Hele huset er snudd opp ned og rista på. Jeg ble vekket av tre polakker som, omtrent bokstavelig talt, skulle rive ned taket.

Det bar avgårde til Hvittingfoss. Der satt Ev(eline) og ventet på meg. Vi skulle til Tønsberg og se på havet. Vi kjøpte oss is og satt ved brygga og glodde på folk, hav, båter og bro. Det er mange rare folk i Tønsberg. Ikke det at vi dømmer noen altså.............


Folk jeg prata med i telefon ble forundret da jeg sa at vi hadde vært i Tønsberg.
HVOR BLE DET AV DEG, MR. SPONTAN?
Skal vi finne på noe spontant?
"Vi kjører til....ISLAND!"

Solarium i enogtjue minuttær og jeg sitter her med grå hud. Ah, for en teknologi!

8 comments:

Anonymous said...

jeg trodde du sa det ble fint, men jeg ser visst helt tard ut

Ragnhild said...

Det var jo fint da

Julie said...

tønsberg er herlig om sommern=) neste gang vil jeg blime<3

Anonymous said...

møtte dere ida wulff? det hadde vært TØFT! en EKTE KJENDIS!

m said...

ah impulsivitet - nothing like it.
(solarium også)

Eirin said...

Liker layouten, arma! hæhæ

Linnéa said...

Du må prøve solarium BLING...

Jon said...

Vær spontan: Møt meg i Cali, så drikker vi oss skammelig fulle!