Wednesday, March 26, 2008

Rævland, part two

Avsløringen kommer i denne episoden av Rævland!

Altså. Geir kom og hentet oss i Rjukan. Og vi kom TIL OG MED frem!!! Ble riktignok litt trangt i bilen med Eirin på fanget. Men flink som jeg er, klarte jeg å ta et snikbilde av bakhodet til Geir! Just 4 my readahs!



















Vi kom oss opp på hytta. Tror aldri en hytte har vært så internasjonal som denne var. Folk samlet seg fra Australia, Irland, England, Skottland, Skien og Kongsberg! Superrandom og for vanskelig å forklare. Skal jeg bare la bildene tale for seg selv?
(Unnskyld at jeg tar bilder/sorry for stealing pictures, ilu facebook)




















































































































(Heh, JA, det er sant at de ikke bruker noe under dem. Jeg har sett både det ene og det andre.............)

Jeg savner hytta og folka allerede. Og nå er det back on track med skole. Faen. Jeg har til og med begynt å TENKE på engelsk. Jeg elsker briter.

10 comments:

Jon said...

Brukte de til og med kilt? Er det sant at de ikke bruker undertøy..?
Det så skikkelig koselig ut da!

Linnéa said...

Jeg sa de kom til å bruke kilt!
Briter<3

Forresten, fin plassering av bilder.

Bare Hanne said...

haha, eg ha betalt en bartendar i kilt for å visa da... EG huska da ikkje :/

*Ida* said...

kilt er kos^^ på rugbyturer er det mange av mannfolka som trekker i kilt når vi skal på byn.

Julie said...

Var Geir en random dere spurte?

Mary Lou said...

Det ser skikkelig ut som dere skal frontkollidere på det første bildet! =O

Men serr, jag hadde aldri turt å sitte på med en random, selvom det var geir. Da hadde jeg nok heller traska etter. Skumle saker;)

Fader at jeg ikke tok turen innom på fredag for å ta et titt på kilten.

Anonymous said...

hva skulle vi gjøre?! vi hadde allerede stått over to timer på bussholdeplassen i rjukan og fryst rumpa av oss. det var rett og slett siste løsning;)
men han var jo kjempe hyggelig. vi hadde en kjempefin tur. både opp og ned ;) hæhæ

Ragnhild said...

Geir er jo overalt - nå står det jommen at han er dealer i LP også.

Anonymous said...

ser plasseringen av bilder er nøye planlagt.

nugatti på vaffel skal få være med i neste 'hva er best på vaffel'undersøkelse.

Eirin said...

Jeg elsker Rauland og briter... ikke geir kanskje, men jeg likern godt=)
også elsker jeg Arma.