Monday, March 24, 2008

Rævland, part one

Halv ni på morgenen, torsdag. Jeg har ikke pakka ferdig. Facebook neste. Jeg hører at jeg har fått melding, men gidder ikke å sjekke den med en gang.
Eirin og Ingvild skal hente meg ti på ni. Det som står på meldinger er at de skal hente meg tjue på ni, for bussen går tidligere. Tjue på ni leser jeg meldingen:)

Anywho, alt går sånn ish bra helt til vi kommer til Rjukan. Bussjåføren sier at bussen som skal frakte oss til Rauland kommer om en time. Vi setter oss ned venter. No bus. Så kommer samme bussjåfør igjen og sier at det kanskje ikke kommer buss siden det er helligdag. WONDEFUL!
Panikk.
Panikk.
Mer...panikk.

Kaisa og Linn to the rescue! De går og spør randoms om de er villige til å kjøre oss.
De møter to damer som sier at en som heter Geir er villig til å kjøre oss.


Next time on Rævland:
Kommer de seg frem uten å bli kidnappet av Geir?


9 comments:

Linnéa said...

Du er mer håpløs enn meg, du

Jon said...

I slike situasjoner ringer man 177, Arma. Gjerne FØR man er klar til å reise. Geir er jo dødssøt da :)

Anonymous said...

hahaha, gleder meg VILT

Julie said...

kjenner meg igjen i den effektive pakkinga

Eirin said...

Geir<3
VI så så blide ut på klippet... ikke helt sånn jeg husker det

Anonymous said...

seff er vi blide! ingen ting å sutre og være stressa over her ;)

Ragnhild said...

Geir er et folkelig navn

*Ida* said...

haha. denne Geir har jeg hørt mye fint om, gleder meg til part 2:)

m said...

haha. roadtrip :)