Friday, March 28, 2008

The naked chef

Da jeg våknet imorges fikk jeg en plutselig trang til å lage kakao med kaffe.
Check it out.

You need
- Melk
- Sukker
- Kakao
- Kaffe som smelter i melk (veldig viktig!)
- En kjele
- En kul kopp



















Du må blande akkurat sånn som du liker det. Likeru masse kaffesmak, ja, da kjører du på med kaffe. Jeg f.eks. liker veldig godt sukker, så min er det masse sukker i. Vil du ha mer sjokoladesmak enn det kakaoen gir, så putter du oppi noen biter med melkesjokolade, and it's all go-od! Jeg skulle gjerne hatt krem på toppen, men gud vet hvor lenge den kremen vår har stått i kjøleskapet.

8 comments:

m said...

KAFFE MOCCA, nammm.
Jeg synes det er for godt til at jeg skal ødelegge det med mine dårlige kokkekunnskaper. Men din så god ut da.

Julie said...

Åh seriøst. Jeg satt AKKURAT og tenkte på hvor lyst jeg har på kakao

Tar du bestillinger? Jeg har bil, haha

Arma said...

Jeg tar alltid bestiller fra deg, jullis

Linnéa said...

Å du din RØVER!

Bare Hanne said...

Kakao delivery då?!

Jon said...

Jeg skjønner meg ikke på blandet kaffe. Drikk den SVART di ræv :)

Anonymous said...

Jatakk.

Eirik Andreas said...

mm, yes please. + oreo kake og du er good to go!