Sunday, March 23, 2008

Språkforvirret

Scenario:
1 person fra Irland
1 person fra Australia
2 personer fra Skottland
8 personer fra England
4 personer fra Norge
Alle på hyttetur.

Ikke nok med det... da jeg kom hjem møtte jeg mamma og pappa (som jeg prater bosnisk med). Men i tillegg til dem har vi besøk. Av en kroater og ei dame fra Brasil som prater svensk. JEG HAR BARE SOVET FIRE TIMER. GIVE ME A BREAK. Jeg visste ikke hvilket språk jeg skulle prate. Uten å egentlig skjønne det stod jeg og pratet en god mix av svensk, norsk, engelsk og bosnisk.

Good night.
Laku noc.
Bonne nuit.
God natt.

15 comments:

Anonymous said...

hahahaha

m said...

HAHAHAHAH.

Tamara said...

Haha Arma:P Nei det er ikke lett med flere språk i hverdagen.. selv hjemme hos meg blir det full språkforvirring... spesielt når mamma og tantene mine hyler fra stua (på spansk), mens jeg er i telefonen og snakker norsk...
"Det er ikke lett å være norge i norsk."

Trine said...

HAHAHAH

Julie said...

hahah snakker om kaos

Anonymous said...

MEN VI SAVNER DET, RIGHT ARM?
yeah, fo'sho'

Eirin said...

And then another shock hits you: Bob marley is dead!

Anonymous said...

What? Reeeally?

Anonymous said...

Hahaaha.

Anonymous said...

hahha!
fo'sho';D

Anonymous said...

laku noc ahahahah

Jon said...

lolkrok. Du er så internasjonal!

Anonymous said...

ey, du glemte Cam fra Australia!

Arma said...

Oi, SHIT, cam!!! hahahahaha

Anonymous said...

hahahahaha, gode, gamle arm