Sunday, February 10, 2008

Weekend in the city

Helgen har vært spennende, utfordrende og...ja, veldig lite helg.
Det har vært konsert, det har vært bok, det har vært revy, det har vært smågodt...

Det har blitt random blogging i det siste. Det må jeg bare beklage. Så mye som skjer i livet mitt nå i forhold til ellers. Det roer vel seg snart ned igjen.
Forresten, håhåhåhå, for en uke siden hjalp Julie meg med sånn sitemeter her på bloggen. Jeg har skjult den ganske bra, men den er på sida et sted. Fort, let!

Forøvrig har jeg en plan hver eneste dag fremover:
Frem til onsdag er det revy. På torsdag skal jeg og Gina til Tønsberg med jobben på sånn coaching. Fredag og lørdag skal jeg (vil jeg?) sove i Hvittingfoss. Mandag til fredag er det London med Henriette. Fredag til søndag er det særemne. Alt er gøy.

Jeg har forresten laget en liten...videoblogg. Det er noen dager siden (da livet mitt var rolig), så den symboliserer min egentlige hverdag.

13 comments:

Jon said...

hahaha. You crack me up. Hvorfor ser du ikke på drama-serier i stedet?

Ragnhild said...

Så søt da! Sitter der med strikketøyet

Anonymous said...

Så søt du er der du sitter å strikker.

Gleder meg til å sitte i en krok å kjede meg mens du og Charlotte sitter å strikker og strikker og strikker. <3

VIGGO said...

for en heeerlig sang!

Linnéa said...

Arma, du er ikke god i hodet ditt..

Anonymous said...

haha! Floka på venstre side! Haha!!

Anonymous said...

Spennende video. Spennende liv. :)

toro said...

HAHAHA!
eg elsk deg.

dere får kose dere i Tønsberg. Det blir sikkert kult og bli motivert til å brette enda fortere!

jeg for min del blir nok motivert av historieboka <3

Julie said...

hahaha sååå konsentrert da, og såå søt<3

Espen said...

Hahaha! Det der var nesten som programmer som Mess-TV, bare at dette var bedre! :D

Maia said...

Åh, du minnet meg om den syvende far i huset. Likte sangen! Den var fantastisk kjedelig.

Anonymous said...

seff er du velkommen til hvittingfoss!

Eirin said...

haha, munnen din rykket litt for hver maske!