Thursday, February 14, 2008

...after all

HALLO, KJÆRE ALLE SAMMEN!

Jeg er tilbake. Nesten 100%. Vaffal nå. Revyen er nå ferdig og det var krevende, men SÅ gøy.
Nå sitter jeg og lagrer bilder fra revyen.
Det blir så lite blogging nå fremover at jeg nesten blir flau. Idag var jeg i Tønsberg med Gina. Vi gikk og gikk og gikk. Så til og med en medblogger! Ei jeg ikke husker hva heter...
Efter turen sitter jeg igjen med et par sko og en strømpebukse.
Tønsberg kunne også by på motivasjonskurs. Før kurset pratet jeg og Gina om at vi håpet at det ikke skulle bli "idémyldring" osv. SELVFØLGELIG var det akkurat det det ble. Jeg ville bare lytte, men ikke bli hørt (for en gangs skyld).
Så TAR HAN MEG OPP for å vise noe. TYPISK.
Min teori til hvorfor han tok meg opp: jeg er fantastisk.
Gina og Cathrine sin teori til hvorfor han tok meg opp: Fordi jeg satt nærmest.
Hvilken teori støtter DU?

5 comments:

Christine Tallulah said...

jeg støtter deg 120%!!!!

VIGGO said...

Min teori er at han forvekslet deg med programlederen for farmen, nemlig Gaute, og tok deg opp av den grunn.

Jon said...

Arma, jeg forventer bilder, video, flyers, mail, post etc i ræva. Blogg oftere! :D

Anonymous said...

Du ER fantastisk! Alle vet jo det ;D

Linnéa said...

POST BILDER DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

(Nå fikk jeg lyst å sette denne kommentaren som anonym)