Friday, February 15, 2008

Location: Hvittingfoss

Nå har jeg beveget meg ut av Kongsberg igjen. Nå sitter jeg nemlig ved kjøkkenbordet til familien Bjerknes.
Litt fakta om Hvittingfoss som jeg har lånt av Wiki.

"Hvittingfoss er et tettsted lokalisert i Kongsberg kommune i Buskerud fylke. Tettstedet grenser til Lardal og Hof. Numedalslågen renner gjennom Hvittingfoss og er laks- og sjøørretførende herfra og ut til sjøen. Pr. 2005 var det 1016 innbyggere i Hvittingfoss."

For de som lurer på hvem Eveline (18) er, så slenger jeg med et bilde her:


I Hvittingfoss har de klesbutikk:)


Og nå over til noe jeg tenkte på før jeg sovnet igår (da var jeg i Kongsberg)...
Jeg tenkte på hva jeg synes er digg og hva jeg ikke synes er digg.

Digg:
- Sykle i medvind.
- Sjokolade
- Kald dusj når det er jævli varmt
- Leke med ballonger
- Være i fremmede byer


Udigg:
- Sparke i et bord
- Få noe i øyet
- Gnagsår
- Kjøtt
- Ånden til fulle folk/lærere (eller bare fulle lærere (jazzen))

7 comments:

Espen said...

Digg: Å rette på skrivefeil. Hihihi.

Det heter synes i nåtid og syntes i fortid. POW!

Anonymous said...

Kos deg på besøk. Besøk er digg.

Jon said...

Du har vært på jakt?
Jeg er uening om kjøtt. Det er da vel ikke uuudigg? Dessueten er øyedråper herlig!

Ragnhild said...

Digg: Arma:)

Anonymous said...

Ska girei digg jeg.

Eirin said...

har akkurat lest ferdig naiv super. Setter så mye større pris på lister nå.
lister er digg.

digg: å svømme/duppe i blått, varmt vann en dag med skyfri himmel.

Lisa. said...

Arma er digg! :)