Sunday, February 17, 2008

Jada, så joda...

Idag vil jeg skrive litt om været. Nå sjekker jeg hvordan været kommer til å bli i London fra mandag til fredag.
Først vil jeg si noe om været her i Kongsberg.
Fredag morgen var det minus fjorten. Nå er det visst elleve varmegrader.
Ikke for å klage, men jeg må bare klage. Hvorfor skal det var drita kaldt, så smelte for at det SÅ skal falle fjorten meter med snø igjen. Hvis det skal være vinter, kan det da ikke bare vinter helt til det blir vår?

Været i London ifølge yr.no

Og så har vi litt mer positive VGnett


Anywho, jeg er tilbake fra Hvittingfoss. Så var vi hos Nora igår. På fest. Eller "fest". Ble mest koz der hvor vi pratet om intimgrenser og hva gutter liker og hva jenter liker. Gutter er sensitive på kragebeinet? Og jenter liker området under haken. Enig?
Vi var vel hjemme i fem-tiden i natt. Så jeg er fortsatt trøtt. For klokka er jo bare 14:26.

4 comments:

Anonymous said...

jeg elsker været

Ragnhild said...

"Gutter er sensitive på kragebeinet? Og jenter liker området under haken."
HahahahahaHAHA

Jon said...

Du er full. God tur til London!

Linnéa said...

Perfekt. GOD TUR ARMA<3
Jeg skal den 16 mars :) skriv en hilsen til meg på en benk eller noe?