Monday, February 18, 2008

Kongsberg vs London

Nå viser min kalender dette og det gjør meg glad


Om noen timer blir jeg hentet. Tror jeg... Jeg er i det hele tatt usikker på ganske mye.
Dette er jeg usikker på:
- Når/om jeg blir hentet
- Hvor i London Charlotte bor
- Om jeg kommer til å ha nok penger

Dette er det jeg trolig kommer til å glemme:
- Strikketøy
- Billetter
- Muleum (boka jeg leser)
- Ipod
- Bukse
- Meg selv

Det jeg vil i London:
- Starbucks
- Bruktbutikker
- Generelt Notting Hill
- Kose meg
- Bli bedre kjent med Henriette

Ting jeg har oppdaget i det siste:
- Lister
- Jeg går som en pingvin (do the catwalk!)
- Bruce Springsteen er fin å høre på
- Det tar lang tid å strikke veske

Ha en fin mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag!

7 comments:

eveline said...

kristin foreslo at jeg kunne strikke et penal. det skal jeg gjøre, selv om jeg ikke bruker verken pen eller blyant.

Eirin said...

Kos deg a! Du går deg ihvertfall ikke vill på Torp. Jeg liker torp. Bare en vei å gå. Bare ett fly å gå ombord på. Umulig å gjøre feil. Tror også det blir artig å lese Muleum på flyet.

Jon said...

Au revoir, fille folle

Lisa. said...

Kos deg masse i London! Lister er artige :)

brallerud said...

Og ha en god tur til London, igjen! Siste jeg hørte nå fra deg, var at Ross var kul å høre på. You take the high road and I'll take the low road!

brallerud said...

Bon voyage à Londres, som det heter =)

Julie said...

åh arma

eg er miskunsam(heter det det?)