Sunday, January 20, 2008

Nettbank hadde vært dritkult

...hvis jeg hadde hatt penger.

Alt går til koseting som reise, russebil og rus. Nei, ikke rus, jeg mente konserter. Lett å falle for fristelsen med bokstavrim vettu.




















Men samtidig så skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Jeg er på jobb tjuefiresju. Hvor er pengene?

Etter helgen sitter jeg igjen med:
- mindre penger...
- ...på grunn av ny bukse
- litt særemne
- en sår tommel
- vissheten om at solarium er dyrt
- en mor som er på slankekur.

Help...me.........

8 comments:

Ragnhild said...

Jeg hakke nettbank, jeg. Men kontofon, det erre hos fam. Ueland

*Ida* said...

hm. jeg har solarium hjemme, du kan låne det hvis det hjelper :)

de andre tingene veit jeg ikke helt hva du kan gjøre med desverre...

Jon said...

Bare for å være drittsekk, kan jeg nevne at jeg har 40 tusen fra norke skattebetalere på kortet. Og ingenting å bruke de på.
En mor på slakekur - humørsvigniger fra helvete

Julie said...

åh jeg orker ikke tenke på hvor alle mine opptjente penger har tatt veien:s

Christine Tallulah said...

jeg tør ikke sjekke nettbanken min mer. blir like deppa hver gang jeg ser den. det kjipe er at jeg står i butikken uten dekning på kortet. da er det bare å dra fram lommetørkle, gråte og si at ektemannen din fra Sverige har svindlet deg igjen. du veit, litt sånn som den tvserien som gikk ifjor. hva het den igjen? med svensken manne som så så erkesvensk ut at jeg fikk vondt i hodet av å se på? (ikke bra tegn, dårlig)

Julie said...

christine: hahha akkurat det skjedde med meg på lørdag

jeg stod midt inne på estetique og skulle betale for en renseserie. meen jeg hadde selvfølfelig ikke nok penger på kortet, så da måtte jeg kjøpe to av produktene, og komme tilbake i dag for å kjøpe resten

heh flaut

Arma said...

Jeg skulle kjøpe garn (som i seg selv er litt..taper) og så hadde jeg ikke nok penger. Altså... på STRIKKESTUA! hahaha
Christine, jeg aner ikke hvilken svenske du mener, men jeg får vondt i hodet av alle fra Sverige

Anonymous said...

200 schpenn til deg i morgen:D