Friday, January 18, 2008

SpARMAt

Min plan

fredag: strikke, sove, oldladystuff
lørdag: ÅPNE Vero Moda og Jack&Jones. Hurray! På kvelden blir det party hos Kristin med særemne
søndag: bleike håret.

Ironi/sarkasme har en tendens til å ikke slå helt an her på bloggen (hele opplegget med strikkekjolen), men jeg altså da ikke bleike håret, men farge det.

Din plan?
Ingen planer?
Flott!
Da lager jeg en plan som hele verden kan følge. Prosenter av verdens befolkning står bak forslaget.

Jeg foreslår
- Henge på VM og JJ (2%)
- Strikke lapper til lappeteppe (27%)
- Kjøpe kaffe til meg. Jeg skal leke sjef på jobben nemlig. (1%, kaffetørst)
- Kjøre meg frem og tilbake (0,00000000001%)
- Synge nattasang for meg (helst bruce springsteen, men akustisk arctic går også) (0,000004%)
- Bestemme hva jeg skal ha på meg (0000,7%)
- Rydde rommet mitt (58%)
- Lære meg om tysk politikk i mellomkrigstiden (1%)
- Blåse på meg når jeg er varm... (00,2%)
- Finne opp noe som smelter snøen. Helst nå da. (0,1%)
- Overfør 1079 kroner til lønnskontoen min? (0,0001079%, en krone person)

Ah, ikke ett kjedelig øyeblikk når jeg legger planer for hele verdens befolkning. De som ikke har noe å gjøre kan ta en fridag. Streng, men allikevel så snill:)

4 comments:

Anonymous said...

hahahaha, jeg kan gjerne stå for nattasang, hehehehehe

Anonymous said...

Jeg satser på å blåse på deg når du blir varm! Haha, nå lo jeg godt;D

Eirin said...

Jeg strikker og strikker.

Ragnhild said...

SpARMAt ftw