Monday, January 21, 2008

Enkelt regnestykke

Arma + adhd + dobbel latte = ekstrem hyperaktivitet

Parantes
Ordforklaring:
Arma: Jeg heter Arma, det har jeg alltid gjort.
Adhd: I en alder av 17 år oppdaget de at jeg har ADHD. Av alle ting.
Dobbel latte: Istedenfor en shot med espresso er det to.
Parantes

I det siste har det vært snakk om stygge ord. Da mener jeg ikke banneord, men stygge ord. Ord som f.eks. truse. Og forvandling. Du tror kanskje ikke forvandling er et stygt ord? Joda, bare prøv å skrive syv setninger med det ordet.
Noen flere stygge ord?

Jeg tror jeg skal begynne med å skrive et spørsmål i slutten av en blogg. For sånn som Kristin en gang sa
"Jeg gidder ikke svare på melding med mindre det er et spørsmål"
Eller eventuelt bare ikke svare på meldinger i det hele tatt, sånn som jeg gjør. Sorrylorry.

Nei, nå ble det mye tekst. La meg avslutte med entotrefire bilder fra nyttårsaften


16 comments:

Eirin said...

Flaggstang er det styggeste ordet jeg vet om!
Dyktig fotograf: selvutløseren.

hehe ADHD!

Julie said...

åh arma.. du er en perfekt blanding av alt synes jeg=) passe morsom og passe alvorlig og passe hyperaktiv og passe lattermild og passe gledesspredende og alt mulig

et stygt ord: prognose
og et til: mammelukker
og et til: svettekjertel

og et koselig: furukvist

Linnéa said...

Jeg liker at du har adhd. Kanskje jeg også har det?

Arma said...

prognose var jævlig lissssom.
jeg liker også at jeg har adhd. makes me wanna dance.

Eirin said...

Damn, jeg som fikk beskjed om at jeg ikke har adhd. Også trøstet de meg med at jeg ganske sikkert har andre problemer. Men det ække no kult hvis det ikke er adhd lissom.

Ragnhild said...

Hva med hemorroide? Det er stygt ord

Anonymous said...

FJERT

Mary Lou said...

Mammelukker er jo et koselig ord på et veldig festlig plagg:) Julie da.

Snæksne nyttårsjenter:)

Arma er herlig!

Marte said...

hehe,knalltøffe bilder;)

Espen said...

Asfalt. Gatelykt! Dugnad!

Apropos ord, jeg ser "sorrylorry" har smitta seg videre etter den kom fra meg? YES!

Arma said...

Ånei, jeg mente jo sorryBorry. Det er fra kristin

Mary Lou said...

Ey, jeg som trodde sorryborry var mitt ord, hehe. Jeg tror alltid ting er mine ord, men så har jeg som regel snappet det op fra noen andre helt ubevisst. Blir alltid like skuffa. Haha

Ja, serr Espen, dugnad er et stygt ord.

Mary Lou said...

men da velger jeg å tro at sorryborr fremdeles er litt min:)
Eller?

Arma said...

Okei, sorryborry er din. Men da setter jeg det på lista over stygge ord:)

Anonymous said...

Krakk. Det er stygt.

VIGGO said...

SorryBorry kommer jo fra "Lena- fra døden på Oslo S" parodert av Harald Eia! ALLE vet jo det!

hva er mammelukker?

Det ekleste ordet er: Hyggelig