Tuesday, December 18, 2007

En ny nese(vis hverdag)

(dårlig ordspill i tittelen - me likes)

Hei. Det gjør litt vondt å prate. Derfor er blogg en fin ting å ha.
Jeg er tilbake og jeg regner med at dere vil se bilder fra sykehuset.

Da jeg våknet hadde jeg hele "grey's anatomy"-pakka festet på meg. Oksygen stappet opp i nesa, tube i armen, ledninger på brystet og ting på fingern. Det første jeg sa da jeg våknet var:
Britney..hæ?

Tilbake på rommet fikk jeg - trommevirvel - isvann og lollipop! Etter å ikke ha spist på nesten et døgn så tenker man kanskje ikke lollipop som førstevalget innen mat.


De kjørte jo nåler inn i armen min i hytt og gevær. For en som meg, som er fra Kongsbergs beste bydel, er dette ganske vanlig.


Nå er det Grey's Anatomy - akkurat som å følge med på sitt eget liv på et sykehus.
Jo, jeg må nevne at det fakkeltoget som gikk rundt i byen igår, de presterte å ødelegge søvnen min ved å stelle seg utenfor vinduet og synge julesanger. HVA har det med å redde fødeavdelingen å gjøre?

9 comments:

Espen said...

Hahaha! "De kjørte jo nåler inn i armen min i hytt og gevær. For en som meg, som er fra Kongsbergs beste bydel, er dette ganske vanlig."

ORD!

Men huff, så bleik du ser ut på første bildet. Og akk, samtidig er du så søt med den iskremen. Kan jeg få?

Arma said...

jeg skulle ønske jeg kunne skylde på at jeg nettopp hadde blitt operert angående bleikheten, men det er dessverre sånn jeg er hele tida. haha

Espen said...

...oi...driti ut...beklager...jeg skammer meg...

Desperat forsøk: Det er sikkert noe med lyset!

Ragnhild said...

Okei, hadde jeg blitt tilbudt lollipop etter en operasjon, hadde jeg blitt dritglad

the actor said...

Kjenner til de nålene, ja! Huffsideisa!
Det var ikke helt uvant å se deg proppa full av IV, shabby og god.
Men noe som var uvant: Det EKLE svelget ditt, etter operasjonen.
Ææææsjhahahahha

Anonymous said...

så søt da

*Ida* said...

de sydde deg helt sammen igjen, ikke sant?? er alltid litt engestelig på vegne av folk opperert ved det sykehuset.

unnskyld for det med julesangen forresten. regner med du hørte stemmen min godt ute i mylderet der :P

Arma said...

de sydde faktisk ikke.
de regner med at jeg gror igjen av meg selv.
Jeg husker ikke så mye fra selv sangen, men husker at kristin kom og vekte meg ved å trøkke en dritkald hand opp i trynet mitt

Espen said...

...jeg synes jeg hører latteren hennes allerede.