Sunday, December 16, 2007

Før operasjonen

Ja, dere. Da har tiden kommet. Rainlendar viser dette:

Klabert at det er bra, men det er også vemodig. Nå skal jeg skilles fra en del av kroppen min. OG PUMPE INN MYE NYTT! HEHEHEHE. Nei, jeg skal nok ikke pumpe inn noe nytt.

Jeg satt her og leste et brev jeg fikk fra sykehuset for en tid tilbake. De sender litt feil signaler, føler jeg. Eller er det bare jeg som tolker brevet feil?



Helt på slutten av brevet prøver de å gi meg et positivt inntrykk av sykehuset. Jeg har vanskeligheter med å tro at de SER FREM til å operere meg. De har ikke countdown. Jeg tror ikke på det før jeg ser at de har countdown. Jeg hadde godkjent msn-countdown altså.


Neinei, au revoir.
Me bloggast etter you-know-what. Kanskje jeg slenger inn et bilde eller to av den nye nesa...NEI, jeg mener av den nye og mandel-frie halsen min.

7 comments:

Unknown said...

sikker på at du klarer å se meg når jeg kommer på besøk bak de svære boobsa, jeg mener snakke med meg med sår hals?

*Ida* said...

Du får passe på at de syr deg skikkelig igjen etterpå(uansett hvor på kroppen de enn åpner ved en feiltagelse...)søstera mi sin arm sprakk opp etter ei uke.

Arma said...

takk, ida. jeg føler meg trygg nå. næææt

Linnéa said...

Håper du overlever! Jeg krysser armer og ben

Anonymous said...

Er i morgen idag, sånn at igår var i morgen? Assa det jeg mener er om dagen i går var dagen i morgen, eller om det er dagen idag?

Anonymous said...

Sagt på en annen måte: Var oprasjonen igår, og HAR det gått braa med deg?? Åssen er det egentlig å ha operert bort nesa?

Arma said...

Nesa er fin - og puppene er svææære