Thursday, December 20, 2007

Dere dør vel av nysgjerrighet nå, ja!

Ja, da er jeg på plass igjen. Eller... Jeg har teknisk sett vært på plass hele tiden. Enten er jeg i sofaen eller i senga. Før jeg sovnet (og de KUTTET i meg) smilte jeg. Det kan ha vært av to grunner. Grunn nummer 1 kan ha vært narkosen, grunn nummer 2 kan ha vært at jeg trodde jeg kom til å gjøre såååå mye ut av tiden etter operasjonen. Heidu, jeg opererte på mandag og nå er det torsdag. Hittil har jeg ikke gjort mye. Har sett på Rachel Ray og Home&Away, så jeg vet at Rachel har hjulpet en multietnisk familie med å lage god mat og jeg vet at Dan har et spilleproblem.
Ellers har det gått mye i å klage og be pappa lage mat til meg - for å så si AAAAAAAAAU og ta en pille. Grunnet min klaging og pillespising har nå en kilo sagt farvel til kroppen min. Og idag skulle jeg få gjester. Dermed ble det til at jeg tok på meg buksa jeg alltid tar på meg når jeg har gått ned en kilo eller to. Den er ikke spesielt fin, men jeg bare tar den på meg fordi jeg kan. Så nå sitter jeg her i buksa mi (istedenfor pysj - som har vært "dagens antrekk" siden mandag) og i en ny genser og med nye sokker. Sokkene er lilla med Hello Kitty på. Jeg pleier ikke å være noen stor fan av denne katten, men nå har jeg plutselig seks sokkepar med den på. De er søte da. Og fargerike. Det vet dere at jeg liker.
Egentlig er det litt rart at jeg skriver en lang blogg. Jeg pleier jo aldri det. Ragnhild var den som ba meg om å gjøre det. Din dumme, DUMME ku. Neida:) Det gjør ingenting for meg å skrive en lang blogg i ny og ne. Nå har jeg tid til det pluss at jeg blir underholdt en liten stundt. Dere må gjerne skrive lange, kommentarvennlige blogginnlegg dere også. Da har jeg noe å gjøre. Skriv når som helst på døgnet, for sjansen for at jeg ramler innom bloggen deres er STOR.
EN ting til. Jeg vil bare kopiere inn en liste til dere.

Når jeg blir frisk skal jeg spise:

Pizza

Potetgull

Kjeks

Brød med skorper

Varm middag

Sjokolade

Brownies


Sånn! Da har dere det in mind! Let me know om dere vet om noen spesiell varm, "skarp" mat jeg kanskje savner.
Jaja - ingenting kaller. Så da får jeg vel bare avrunde. Som Rachel Ray ville sagt - vi sees når vi sees!

5 comments:

Ragnhild said...

Har Dan spilleproblem? Fortell om Home & Away a

Arma said...

faen a, rag. du blir jo aldri fornøyd

Linnéa said...

Takk for dagens 10 minutters storslagen underholdning (ja, jeg leser sakte)

Tror ikke det var særlig sjakktrekk av deg å fjerne mandlene midt i jula, når man skal fråste som verst.
Ellers vil jeg foreslå:
pepperkaker, kakemenn, kyllingbein, ullgarn, gul snø og nesebuser

Arma said...

åh, jeg er snill, linnea.
jeg feirer ikke jul, så tapet er litt lite. selv om ALT JEG ØNSKER MEG PÅ DENNE JORD er en pizza.
Jeg har prøvd ullgarn og gul snø uten å blø, så da føler jeg meg klar for å prøve resten også! Very nice!

Lise said...

jeg skal fjerne mandlene i januar/februar, og nå gruer jeg meg enda mer. jeg er matvrak numero 1 ! hvor lang tid må du spise drit?


nå ble jeg redd.