Sunday, March 04, 2007

Nazi, sjef... kall meg hva du vil


Her sitter jeg og planlegger. Plutselig skal jeg ut og reise. Det hadde jeg helt glemt. Haha, nei, det hadde jeg ikke. Men det kom fortere enn jeg trodde. En uke igjen til Budapest og under en måned til London. Greit med Budapest for da er Kjetil, Amela og Marie med. Men altså, jeg og Amela kommer ikke til å være noe stor hjelp med kart osv. Jeg har på en liten følelse av at Marie er drittflink og Kjetil har jo vært der tjuefiresju ganger før.
London er det litt verre med. Det er bare meg og Anita. Jeg gir kanskje inntrykket av å være veldig god på å finne frem og være super når det er krisesituasjoner (hahaha, det inntrykket - kjøss meg). Jeg har jo laget et fin London-plan, men det gjenstår å se om den fungerer i praksis. Jeg har akkurat bestilt billetter fra Stansted til London Liverpool Station og sånn Travelcard. Herregud, jeg har vært skikkelig nøye med hva som skal bestilles og når. Notert ned priser, tider og nummer. Sjekket tidstabeller og funnet adresser til viktige steder. Anita har laget en egen mappe. Nå gjenstår det bare å printe ut alt før pcen min dør. Det gjør den sikkert!
Nå ser jeg på nok en guide til London. Fy fader, voldsalarm pluss pepperspray blir et must.
Wish us luck!

Ps. Noter dere ned disse datoene

11.-14.mars
og
02.- 05.april

Det er da dere kommer til å føle at det mangler en bit i livet deres

4 comments:

Eveline said...

Det kommer til å bli helt jævlig...

Ragnhild said...

Jeg tror jeg bare kaller deg Arma.

the actor said...

The tiny piece
of Arma's cheese,
will be gone for some days,
but I'll sms you in case...
...I'll miss you

Very good on the fly
;)

Anonymous said...

Nå har jeg goe med tore.. Du er savnet<3