Thursday, March 01, 2007

Vinterferie, ost og Frankrike

Fy fader. Jeg elsker alle de tre tingene. Og jeg er litt glad i hvittingfoss. Eveline oppdaget fra søndag til tirsdag at jeg elsker ost

Arma-10 sier:
hahaha
samma faen
nå sitter jeg her med osten
lurer på hva jeg skal ha under
Eveline sier:
har du ting under osten!?
Arma-10 sier:
ja, brød

Ost og brød... som leder meg til Frankrike. Der spiser de sånt. Bare ikke Norvegia da. Men jeg kan jo ha med en pakke. Evvis, Rag og jeg vil sykle i Frankrike. Eller mest Rag og jeg, men Evvis drar vi bare med. Bare cruise nedover landeveien sammen med gutter som kan si mer enn
- Je mangé du porc

En annen ting som gjør at jeg er forelsket i Frankrike, er en film. Min nye favorittfilm. Amélie. Fy fader, så utrolig bra. Jeg elsker den. Sånn fransk stemning over det hele som gjør at jeg vil kjenne den glatte brosteinen under mine søte, små sko. Ta meg en liten sving i det store skjørtet mitt. Gå hånd i hånd med en kjekk franskmann. En piknikkurv full av jordbær og all slags annen frukt. Og baguetter med ost. Høre en mann spille trekkspill. Ikke sånn harry trekkspill, men sånn trekkspill som drar tankene til Frankrike.

Ja, hvittingfoss var skikkelig fint. Evvis var en finfin vert. Serverte ost og greier! Skrekkfilmene var ekle... eller den ene var rett og slett DÅRLIG, men den snakker vi ikke om. Nå vil jeg vise Hvittingfosserne storbyen!

6 comments:

Eveline said...

Jeg hadde det fint da du var her også, spesielt da du sa god natt til meg på bosnisk.

Tror kanskje denne dealen våres ikke blir noe av, eller at resultatet ikke blir det vi sa, det hadde jo vært fint.

Ragnhild said...

Åh.
Jeg veit ikke helt hva jeg skal si, så jeg sier bare at jeg er stum.
Detta var et fint innlegg, Arma.
<3

Ragnhild said...

klart det blir tur til le france?!

Eveline said...

Kan vi (hvis jeg skal være med) dra under Tour de France? Så kan jeg løpe etter Thor Hushovd oppover bakkene.

toro said...

tror nok du elsker frankrike mye på grunn av at JEG sitter ved din side i HVER fuckings fransktime! PÅ FØRSTE RAD.

Unknown said...

hei arma, kan jeg få en brødskive?
hei kristin, seffy beffy
hei arma, har dere bare ost som pålegg?
hei kristin, beffy seffy