Thursday, March 15, 2007

Ja, det var jo fint vær

WE ARE BACK!

Ja, da var denne turen overstått. Vi hadde det gøy.

- Drittrøtt
- Jeg veltet en stol og meg selv
- Lysten på sjokolade
- Ca tjue grader
- Trettifemtusen skritt på en dag
- Kake og park
- Flying Cow (ekstremt kul butikk)
- Kopper
- Myyyke håndklær
- Minibar
- Snork
- Statuer
- Altfor mange random bilder
- Vindusvaskere
- Krampe i leggen
- Fett hår på grunn av shine-spray
- Bade i veldig kaldt og veldig varmt vann
- Ting som rimer på Budapest
- Adidas
- Låne penger i hytt og gevær
- Buffét til frokost
- Ekstremt lang hjemreise




9 comments:

the actor said...

Så ut som en koselig tur..
Gleder meg til gaven min =)

Unknown said...

så koselig tur, så koselige jenter, så koselig at dere er tilbake..

dagen er ikke den samme uten
fysikk med marie
kaffe med arma

eg elskar dere

Ragnhild said...

når jeg ser dere på de bildene, kjenner jeg reiselysten komme.

Anonymous said...

Kommer ikke på noe som rimer på budapest jeg...

Unknown said...

I missed you guys!!

Mary Lou said...

Jeg vil også på tur.

Arma said...

EIRIN, herreguuud

Budapest
- mest
- flest
- best
- test
- incest
- nest
osvosv

Julie said...

budapest
sengelest
rytterhest
elveblest
redningsvest

så ut som en utrolig bra tur:P

Unknown said...

hjemmealenefest
matrest