Sunday, January 21, 2007

Uten mobil dag 2

Det har vært litt deilig uten mobil. Det er som da jeg var yngre og ikke hadde det. Bortsett fra at jeg sitter på msn tjuefiresju og har kontakt med folk. Det eneste som var rart var at jeg ikke fikk se hvor mye klokka var imorges. Men jeg har nemlig tre klokker på rommet.

Klokke nr 1: Jeg tok den ned for å henge opp kalender og den var litt ødelagt + at gud vet hvor den er
Klokke nr 2: Det er sånn man må trekke opp og det har ikke jeg gjort på år og dag
Klokke nr 3: Fancy klokke igrunn. Som ikke må trekkes opp. Og den skal heller ikke henge på veggen. Men den datt ned under senga da jeg var syk. Batteriene datt ut og jeg orket ikke gå og finne dem.

For å holde meg opptatt satte jeg på de første episodene av friends. Det var deilig å se de igjen. Ellers så har jeg drukket milkshake og sett snøen dale. Og dale og dale og dale og dale. Man, det slutter jo aldri?!












De ujevnhetene du ser, er hus. Så mye har det snødd.



Da jeg skulle ut og hente posten idag, skjedde dette



















SÅ mye snør det! Før jeg visste ordet av det, var jeg snowed under. Ja, eh, jeg gikk på ski opp til postkassen.

Fortsettelse følger; Livet uten mobil - dag 3

8 comments:

Anonymous said...

Haha!!

Veit ikke hva jeg hadde gjort uten mobilen min!
Men så sitter ikke jeg på MSN hel tida da, så that makes up for it!!

toro said...

jeg har også tre klokker i rommet mitt. men ingen av de går rund.

Anonymous said...

Arma, hvilken kalender var det du skulle henge opp a?;) Haha, men, sees på skolen i morra:D

Anonymous said...

freshe solbriller!

Unknown said...

Nå har jeg sendt verdens LENGSTE mms til deg! Og i natt drømte jeg at ikke hele meldinga hadde kommet med. Men det gjorde den. Jeg skjekka da jeg våkna

=D

Arma said...

tusen takk, kristin. det varmer

Mary Lou said...

Av og til er det utrolig deilig å ikke ha mobil.
Men så gleder man seg veldig til å få den igjen og ser for seg ørti ubesvarte anrop og kanskje.. skal vi se 30 sms? Det kribler overalt i hele kroppen. Tenk for en ålreit kveld med meldings-lesing.
Men nei da, ingenting har skjedd.
Da er det nedergang alså. Skikkelig.

Anonymous said...

hahah, dukker opp minner fra din skitur med klassen på gk.. nice priiice lzm.
peace