Monday, January 22, 2007

Dag 3

Hei!

Nei
Mobilen er tilbake. Så det er vel egentlig ikke dag 3, sånn sett.

Jeg hører på musikk og skal liksom gjøre SK. Mamma tror at jeg ikke hører henne, så hun står der og prøver å signalisere at det er minus femten ute. Men den ene proppen ekke i øret, så jeg sier bare (skikkelig kaldt)
- eh, jeg hører deg?

Jeg har tenk på hva jeg skal bli når jeg blir stor. Jeg vil bli den nye Anne-Kath Hærland. Eller som Eveline sa det idag
- Du kan være Arma-Kath!















Blond med siggen godt og trygt plassert i høyrehanda. Dette kan jeg virkelig se for meg, dere.

Men frem til da skal jeg være en bakeriansatt som lukker igjen døra til kjøleskapet på en utrolig fancy måte.















Og drikker kaffe latte med nesten-nabobutikk-ansatt


5 comments:

Anonymous said...

jeg synes du skal bli hun kristine koht jeg!

Arma said...

ja, lesbisk

toro said...

Arma koth <3
herregud jeg elsker programmene hennes. Kristine sine da selvsagt.

Eveline said...

Kristin hoster så fint.
Nå skal jeg sende mail til Komplett.
Mamma smører brødskive med makrell i tomat. Hu er snill.

Solfrid, Kristin & Marie said...

Hahaha!! Så utroolig sexy! Du...jeg kom på hva vi glemte for en uke siden! Å prøve det nye programmet! Eller gjorde vi det? Virker så lenge siden, selv om det bare har gått en uke...sprøtt