Thursday, January 11, 2007

No stress i Stressless

Dette er en fortelling

Det var en gang ei jente som het Parma. Det var så mye å gjøre på skolen og lærerene var slemme. En dag da hun satt på gulvet, sa hennes onkel Stressless













Det er godt å ha en onkel å sette seg på innimellom.

TheEnd på fortellingen


Nå som det er mye stress overalt må vi være postive og tenke at alt pleier som regel å falle på plass. Sommeren virker langt unna, men den kommer fortere enn du tror! Jeg prøver å holde meg positiv og glad. Hvis ikke jeg positiv eller glad, later jeg som.

Ellers vil jeg avslutte med et sitat fra GFY:

GOD. I just need to LIE DOWN. The inside of my mouth tastes like the bottom of a bird cage. What did I DO last night?

9 comments:

Ragnhild said...

Det er greit å ha en onkel stressless innimellom.

toro said...

hvorfor ikke stressless tante?

Unknown said...

Noen ganger har man bare en onkel stressless, toro

Unknown said...

Okey, nå føler jeg meg litt dum når jeg sier det her, men..

STRESSLESS = STRESS MINDRE


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult

Arma said...

HERREGUD!!! er det sant, kristin?!?! :O haha, dust

Anonymous said...

AKKURAT den setningen fra gfy lo jeg så sinnsykt av! HAHA

Mary Lou said...

Jeg stresser mindre når jeg befinner meg i en stressless. Sånn er det bare.

Anonymous said...

ÅÅÅ... Jeg føler med deg Arma! Jeg elsker stress-mindre stoler;) Hahaha. Jeg mener det! Alvorlig!

Anonymous said...

Men tilbake til hvorfor det er en onkel Stressless og ikke en tante Stressless... Det må jo helt klart være fordi onkler rett og slett har større og mykere fang å sitte på! det vil da si at det blir mindre stress å sitte der! det er enkel mattematikk;D..