Friday, January 12, 2007

Penger meg her og penger meg der

Nå vil jeg skrive om Syden. Syden er Charlotte, Marita, Elisabeth, Siri og Marie. Vi var på Peppes idag. Det var koslig. Det er alltid koslig å være med dem, selv om vi sjelden samles sammen alle sammen. Men hver og en av de jentene er akkurat like herlige. Når jeg satt der følte jeg at det kunne vært slutten på en film... Man zoomer ut, musikken kommer, vi ler... Perfekt.
Jeg tenkte på det da jeg gikk hjem. Altså hvor mye de betyr for meg. Altså, nå skal ikke jeg bli sånn klissete, men hvis jeg kunne, hadde jeg kjøpt et fint kort til alle sammen og skrevet hvor glad jeg var i dem. Men så er situasjonen slik at jeg ikke har penger, men de blir sikkert glad for et kvart A4-ark med blå/svart skrift. Har ikke råd til noe fin penn. Se på dette, det er litt merkelig











Jeg BURDE jo ha masse penger. Vi passer jo tydeligvis som hånd i hanske. Eller hånd i lomme full av penger...











Forresten, så syntes jeg dere burde ta en titt på denne filmplakaten. Ville du sett denne filmen?
(hvis du ser veldig nøye etter, ser du et yndet fotoobjekt i bakgrunnen)











Good night, and good luck
som George Clooney ville sagt

11 comments:

Eveline said...

Haha, du eier i paint. Jeg viste det til mamma. Hu kunne tenke seg å lære seg paint på den måten, tror du kanskje du kunne holdt et lite kurs med henne? La oss si 50 kr. timen, du som nesten er blakk..

toro said...

haha, da må du ha tolmodighet ass.

gamlinger skjønner nesten ikke hvordan man går inn i word. (ikke pappa da, for han er geek. Men mamma)
hvordan skal det da gå i paint liksom!

toro said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Arma said...

jeg er villig til å gjøre omtrent alt for 50 kr. Oi, det minner meg på at jeg må stikke en tur innom skippergata snart

Anonymous said...

Jeg er rett og slett bare glad for plasseringen min jeg! nå smiler jeg godt her jeg sitter=)

Solfrid, Kristin & Marie said...

Ja! Det var så koselig! Jeg til mamma i bilen seinere på kvelden: Mamma, det kommer til å bli en super sydentur med den gjengen der tror jeg!<3 Var så gøy! Alle er så forskjellige, men samtidig så like! Passer så bra sammen alle sammen;] <3

Solfrid, Kristin & Marie said...

Skippergata! haha! Det minner meg så om elisabeth<3 haha<3<3

Anonymous said...

Lurer på hva jeg kunne gjort for å bli kvitt det (urettferdige) stempelet jeg....

Men ja, gleder meg no sjukt til turen vår;D <3

Anonymous said...

HAHAHAHAAHAHAHAHHA, så jævlig bra Arma!!!

Ragnhild said...

jeg ville faen meg sett den filmen

Julie said...

jeg og.. hahaha..