Monday, January 08, 2007

Ein spennande dag!

Dagen idag handlet om

- Vri åtter
- Regn
- Café
- Intet lys på doen hjemme
- Altfor mye appelsinjuice i kjøleskapet (tjuefiresju liter!)
- Scrubs


Herregud, jeg elsker scrubs. Idag var det en superfin episode. Selv om Elliot slo opp med Jake. HAHA, J.D. skulle fullføre thriathlon før han fylte trædve. Man, det var morsomt da han syklet ned bakken. Koz.

Imorgen skal jeg på teorikurs. Herregud. Det blir spennende. Før du vet ordet av det, så ser du DETTE på veien









Be afraid. Be very afraid.



Anyhow. Jeg blir dritkvalm bare av å tenke på.....














Og på doen var det mildt sagt MEGET vanskelig å finne frem. Se for deg dette når du skal på dass













Eller, enda bedre, se for deg MEG fomle rundt i mørket. (slapp av, dere trenger ikke å bruke fantasien! Jeg har brukt den for dere!)















Ellers så har jeg en skikkelig lame vits på lager som ble funnet opp av Marita og meg idag!

- Klabert, sa Mona og hoppet fra treet
Men det gjorde ikke noe, for faren stod og bakte kaker og broren så på skiskyting

og ENDA en

Mamma snublet og brakk beinet, men det gjorde ikke noe fordi pappa var narkoman.

Kos dere med dette innlegget helt frem til det kommer et nytt et. Og siden jeg har minimalt med liv, blir nok ikke en lang ventetid!


(62 dager igjen til Budapest. <3 Siden dette er fullstendig bry for de fleste, vil jeg at dere skal tenke slik: Fri fra Arma OG Marie i noen dager!)

7 comments:

Eveline said...

Vri åtter, jeg er konge!

Anonymous said...

oh,I AM afraid!!!

Ragnhild said...

Seriøst, Arma. Jeg gleder meg til du får lappen. Det blir moro.

Solfrid, Kristin & Marie said...

Folk gruer seg sikkert til vi drar vettu! Hvordan SKAL de klare seg uten oss!?:O Hahah!! Jeg tror kanskje at jeg (siden jeg forhåpentligvis får lappen før deg) skal være så snill at jeg kjører og henter deg OVERALT sånn at du ikke trenger å bevege deg ut på veiene i det hele tatt:P haha! Du er jo farlig på SYKKEL! haha(A)

toro said...

haha, jeg lo høyt i klassen da jeg så det bilde av deg på dass. det var helt stille.

toro said...

stille i klasserommet azzå.
så lo jeg.

Julie said...

hahahhaah.. arma du arma... du er en av de morsomste menneskene jeg vet om:P