Monday, January 01, 2007

et NYTT år

Greit, jeg gidder ikke å skrive så mye om at det er et nytt år. Alle andre gjør det jo. Men det er et nytt år. 2007. Det er bare så vidt jeg klarer å skrive det på pc-en. Alle sier at det er en ny begynnelse. Det er ikke det vettu. Det er bare en forlengelse av det som allerede er påbegynt. Ja, livet, ja. Jeg orker i alle fall ikke tenke på at det er en ny begynnelse. Det blir for mye press. Det er altså året vi skal til Syden. La meg sette opp et lite regnestykke.

Charlotte + Siri + Marie + Marita + Elisabeth + Arma + alkohol + sol – Norge – Regn - Jobb = gøy!

Feiringen i går var koselig. Vi hadde to bord. Noen dro på Labro, andre ble igjen. Men de fleste møttes igjen hos Viggo. Han ble litt full kan man si.

Marie, Marita, Kristin og jeg ryddet hos Kristin etter at vi hadde vært hos Viggo. Da Marie og Marita dro sa jeg til Kristin

- Det er nå festen begynner

Og det var det. Rydde og vaske er faktisk litt gøy. Å se resultater er gøy.

Halv fem var Kristin i en varm seng og jeg var i en sofa med et lite pledd over meg. Klokken ti var vi oppe for å rydde igjen. Klokken elleve begynte vi å se en ræva film på Tv Norge. Med brownies og potetgull til frokost, ble det full fest igjen. Huset var så godt som rent nå. Vel hjemme igjen la jeg meg på sofaen og sov i tre timer. Anita kom etter at jeg hadde sett Flukten fra Hønsegården. Bra film. Jeg lo.

Ja, da har vi kommet til det punktet der hvor jeg takker for meg. Rett og slett fordi det ikke er mer å fortelle.

Godt nyttår!


Men jeg spanderer bilder av sydengjengen;)


















10 comments:

toro said...

så så også på flukten fra hønsegården! jeg lo sykt sykt mye!

elsket hun høna som strikka hele tiden! jeg ler når jeg skriver dette.

også har jeg en happy feeling akkurat nå fordi jeg har sett på love actually. Med min yndlings kommentar fra filmen "Hold kjeft miss smultring 2003".

Unknown said...

HVA er det du mener? Du fikk da to pledd. Du kunne fått tre hvis du ville, men neida "det holder nå, kristin".

BEANS!

Arma said...

men du hadde sikkert lagt tjuefiresju pledd over meg hvis jeg ikke hadde stoppet deg. haha. men beans. EKKEL. hva skjedde på filmen?!

Solfrid, Kristin & Marie said...

Ehm.....hvor er bildet av marita? eller er det så lite at vi ikke ser det!;D haha! ok jeg er slem! Men marita vet at jeg kun mobber hu fordi alle mobber meg fordi jeg er liten og hu er en av de få som er mindre enn meg og som JEG faktisk kan mobbe for å være liten(A) Marita(K)<3<3

Kos med nyttårsaften! Nå har vi et nytt år foran oss! Et nytt år med nye muligheter, en ny start! En ny mulighet til å lære seg alle landene i Afrika + Hovedstedene der og kanskje det nye nyttårsforsettet for 2008 skal være å lære seg hvor de ligger!;) Eller hva Arma Budapest reisevennen min<3<3

Unknown said...

Det var faktisk en veldig fin og happy end. De kompisene til han fyren kom ut på øya, også fant de ut at de blei lurt. Så kom en annen TV-kanal og filma og lurte han derre Niles eller hva han het også.. Ja, blei hu Ren sammen med han fyren allikavel som i virkeligheten het Jason. Så måtte de kompisene til han fyren sitte ved siden av Beans på flyet.

Ragnhild said...

Jeg likte Love Actually. Han ene var jo kjekk.

Anonymous said...

Arma:D Tenk at dette er året, året hvor vi skal til syden! Det må jo bare bli sykt bra.. Jeg mener, når 6 så bra jenter drar til et så bra sted, med mest sannsynlig så bra gutter og sykt bra sol - ja, da må det bli bra da!:D

Unknown said...

I keep asking myself: hvorfor logger marie seg inn når hun ikke har 1 blogg? MARIE

Anonymous said...

ÆÆÆÆÆÆ, Arma, du har ikke skrevet i bloggen din på to dager!? Hva skjer med verden?

Anonymous said...

Ja, Kristin jeg har lurt på det samme...Jeg må skrive kommantarer som "other", for det funker ikke å skrive som "blogger". -MARIE!