Thursday, January 04, 2007

ELISABETH

Neh, skal jeg gidde å skrive om Elisabeth? Jo, kanskje. Hun vil det så innmari. Oppmerksomhet er noe som hun gjerne vil ha. Derfor er jeg litt usikker på om jeg vil gi henne det. Nei, da skriver jeg ikke om henne da. JO, for nå var hun snill med meg.

Elisabeth er så snill

Elisabeth er smart

Elisabeth er VAKKER

Derfor vil jeg legge ut noen bilder av dette vakre vesenet



(legg merke til at jeg sniker meg med på to av bildene)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3








7 comments:

Anonymous said...

HE, he, he... Du arma, du arma! Nå vil jeg bare nevne at jeg IKKE fikk deg til å skrive det innlegget! Men, kan jo skjønne at du ville, og heller bruke meg som en grunn!:) Men takk for varme ord, har en litn følelse av at de ikke kommer direkte fra hjerterota, men de gjør ikke noe;)

toro said...

hææ? finnes det svarte dukker? aldri sett før. Verden er rasistisk. henviser til bilde btw.

elisabeth, eller nazibeth om du vil, er smuuuuud.

kommer fortsatt ikke over at jeg står nest øverst på listen din. Mellom ROBBIE & SIDE2!!

Eveline said...

Nazibeth, hahahahha

Arma said...

seriøsst, nazibeth var bra!

Solfrid, Kristin & Marie said...

Elisabeth<3 Forever and ever my little flower<3

Anonymous said...

MARIE:D <3 <3 <3 Hva skulle jeg gjort uten deg? Nazibeth hadde vært et offer uten like...!

Anonymous said...

Så nydelige bilder av deg superbeth=) finnes ikke en anelse av noe ulekkert på deg!