Thursday, December 28, 2006

Å, endelig<3

Okey, jeg MÅ skrive blogg om drømmen min i natt! Jeg holdt på å skrike da jeg våknet!

Jeg kom hjem og der sitter mamma, pappa og ROBBIE i stua. Han er her i byen for å ha konsert. Etter hvert så drar han og nå virker det som at mamma har begynt å godkjenne han! Selv om hun sier at han har vært med mange damer og sånn… men senere på kvelden sitter Kristin, familien hennes og jeg i en stue (innmari mye jeg drømmer om Kristin og familien?!), så kommer ROBBIE igjen! Han har med seg piano og spiller for oss. Etterpå så skal vi dra og jeg får i oppgave å plukke med meg alle jakkene. Jeg tar Robbie sin sist og dekker meg med den og lukter litt på den (gal jente). Så løper jeg ut mot Kristin og er helt klikk. Da ser jeg Rob går andre veien. Så skriker jeg:

- Rob! What about you jacket?!

- I’ll just pick it up next time I’m here

Herregud! At han skal komme igjen! Jeg løp mot Kristin og vi snakka sånn som vi gjør når det er ett eller annet med Robbie vi er helt klikk for. Så skreik jeg at jeg har jakka hans! Og Kristin skreik at hun hadde pianoet hans og kyllingen han hadde spist på.

Nå våknet jeg. Faen. Men det var en skikkelig fin drøm. Jeg likte at beholdt jakka. Herregud, hvis dette hadde skjedd i virkeligheten hadde jeg dødd. Seriøst.

5 comments:

Unknown said...

Kyllingen, hahahha YESSS =D

Eirin said...

Jeg visste Rob ville komme til deg en dag Barm.. Han elsker deg jo!<3
Nå fikk Ingvild lyst på kylling! Men det går vel bra så lenge hun ikke tar Rob:D

Ragnhild said...

Sånne drømmer er fine.

toro said...
This comment has been removed by the author.
toro said...

haha, han sang vell på s club 7 sanger også da? Som feks "You're my nuber one".