Wednesday, December 27, 2006

I've got dreams...om doruller?

I det siste har jeg hatt rare drømmer. Egentlig så er vel alle drømmer rare, men jeg syntes det er ekkelt at jeg husker de fleste drømmene mine. De er så rare alle sammen. Jeg drømte for eksempel om at Kristin, Sjur og jeg var på jakt etter doruller. Herregud, så rart. I natt drømte jeg om Hawre. Det må være fordi jeg tenkte på henne før jeg la meg. Jeg savner henne. Faen. Men det er jo ikke så lenge igjen til hun kommer tilbake nå. Right? Jo, jeg drømte at hun kom til Norge. Jeg var med på et lag som vant sølv i en eller annen turnering. La meg presiser at JEG var med på et lag som vant sølv. JEG! Jo, så kom vi ut i garderoben, så stod Hawre der. Hun sa at hun måtte dra neste dag, men at vi kunne møtes før hun skulle forlate landet og dra til byen for å ta sol. Neste dag stod jeg og ventet på bussen, men plutselig da jeg kikket opp så stod jeg ikke ved bussholdeplassen lenger! Så da rakk jeg ikke bussen. Jeg dro hjem og fortalte mamma om det her og hun bare:

- ja, men Amna er på KIF.

Hæ?! Jeg skulle jo ikke møte Amna. Jeg skulle møte Hawre. åh, jeg hater å føle meg gal.

Jeg vil ha fine drømmer. Ikke om at det er nasjonal mangel på doruller eller at Hawre ikke er her allikevel.

Gavin sier det slik i Dreams

Dreams I will share 
When I see you again
And I'll see you again pretty soon
I could wait 
But until then...

But until jeg møter Hawre igjen vil jeg nok bare ha rare dreams…


Jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med gavene mine i år : ) Dere har alle vært veldig flinke! Siden jeg må ha kontroll på alt, har jeg skrevet ned alt jeg fikk av alle...


Eveline – en ramme med et bilde av Rob inni (står allerede trygt plassert på nattbordet mitt)

Ragnhild – øredobber

Daniel – kopp, klesrulle, kjærligheter, lefse, gavekort hos bodyshop og skjeer

Eirin og Ingvild – Lily Allen (gosh, det er LILY!)

Charlotte – undertøy (seff)

Marita og Linn – pysjbukse og spenner

Elisabeth – Rob-kalender

Marie – frosketøfler

Kristin – øredobber

Ida – DVD, De-Lovely (med litt Rob i!)

Anita – bamse og lipgloss

Amela og gjengen – hårprodukter

Fra jobben – Kong Haakon konfekt

John og Amna – sjokolade

Aida – Parfyme


Schempelekkert! TusenTakk

4 comments:

Anonymous said...

Haha, jeg har og hatt masse rare drømmer om sånn ting som kunne ha skjedd og som jeg tror HAR skjedd når jeg våkner. Men husker ikke hva de handler om..hadde en gang en bok hvor jeg skreiv ned drømmer med EN GANG jeg stod opp, sånn at jeg ikke skulle glemme dem... Ganske smart i grunn!:]

Anonymous said...

Jeg også drømmer så sykt mye rart. F.eks. drømte jeg at den uberkule 750 ml, lux showergelen som jeg kjøpte i gran kanaria plutselig hadde blitt vanlig størrelse!Og det er jo 100 ml eller noe!:s Og jeg ble så lei meg for jeg er så stolt av den kule såpa mi!
Heldigvis glemmer jeg drømmer ganske fort, men denne vil liksom ikke forvinne!

Gavin<3

Eveline said...

Å være muslim og være så fornøyd med jula, eller julegavene da, det er ikke gæernt!

Du er fin du, Arma.

Arma said...

jeg tror jeg rett og slett skal skrive om alle drømmene mine her, jeg. og så senere lage en bok ut av det og publisere. Med private "rett-etter-drømmen"-bilder av meg. Morgensveis og heile driten.
EIRIN! HERREGUD! tenk hvis du hadde hatt vanlig dusjsåpe i VANLIG størrelse! staaaaaaaaakar! det ville vært krise...
I år har jeg bestemt unngått julen. Derfor jeg har bare sett Friends! Men hatt det koz allikevel! Jeg er litt fin