Saturday, December 23, 2006

En tur til utlandet

Nei, ikke utlandet. Men det er nesten utlandet. Mange utlendinger. Vi var i Drammen. Med vi, mener jeg Kristin og jeg. Ca sånn akkurat klokken 09:48 kom Kristin med bussen. På månedskort satte vi oss. Da toget kom frem til Drammen lurte jeg på om jeg hadde valgt riktig person å dra dit med. For Kristin var nemlig UTROLIG spent på å komme til DRAMMEN LISSOM! Neida, Kristin var akkurat riktig person. Det fant jeg ut da vi kom inn på H&M. Jeg bare: oi, DEN var litt kul. Det var en grå kjole. Den var fresh. K, Kristin altså, men jeg kaller henne K fra nå av, prøvde den. Faen til fet. Kjolen altså. Ikke feit, men FETT lissom. Altså, den var KUL! Jeg fant den i svart, og den var litt kulere. Så da ble det svart idag. Med "flintstones"-smykke. Til meg ble det en lille glitrende kjole. Noen ville kanskje sagt at den var stygg som få, men K syntes den var vakker. Alt kler den smukke, tenker jeg vi sier. K var fattigere enn vi først trodde, men det snakker vi ikke om. JEG fikk kjøpt litt julegaver og ting til meg selv, og K fulgte ivrig med.
K og jeg skiltes rundt 15:53.

k<3

Jeg sitter igjen med disse minnene:

- Dreads (hver gang jeg ser dreads eller har en dread i munnen, tenker jeg på Kristin)
- Indiska
- Fattigdom
- "Geir"
- At en sirkel, i Kristin sine øyne, tydeligvis er en zebra eller giraff
- Lilla
- At jeg ser meg i speilet og ser ut som en juletrekule
- WOW
- Vill diskusjon om lån av penger

11 comments:

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Se så stygg jeg var på håret der

Anonymous said...

Og i trynet

Anonymous said...

Hadde nettopp stått opp da

Anonymous said...

Sånn at dere veit det

Anonymous said...

Eller dere og dere, ser vel ut som det bare er meg som har lest denna her. Jæjæ, da var det oss da, Kristin.

Arma said...

HAHAHAHAHHAAHA, grett å prata med seg sjøl innimellom!

Arma said...

ingen som gidder å lese om oss... da ble det ikke bok ut av det HELLER! faen

Unknown said...

Hvorfor står det anonymous på meg?

Arma said...

Fordi du er så SINNSYKT anonym.

Ragnhild said...

Lilla<3