Saturday, December 09, 2006

Etter ønske fra fans


Eller... mer ønske fra FAN i entall. Anita vil nemlig at jeg skal skrive om jobben idag. Det var som vanlig en drøm om morgenen. Anita la ut, jeg skar grønnsaker. Litt urettferdig fordeling der, føler jeg, men hun er flinkere enn meg. MEN så måtte vi åpne. En etter en kom de jævla kundene. Jeg hater noen av dem. Andre liker jeg. Noen som er koslige. De som prater til deg som et MENNESKE. Andre ser på deg som et objekt. Et objekt som vil at du skal plukke akkurat den skolebolla som ligger til venstre, nei, til høyre, nei, mer i midten, nei, mer mot glasset, nei, ikke den. Nei, jeg vil ikke ha skolebolle. Jeg HATER dem! Kan de ikke bare ta en jævla skolebolle?! De skal jo uansett sitte der i tre timer... Hvorfor i alle mine dager skal de bla igjennom både VG, Dagbladet OG Lp? Kan de ikke kjøpe avisa og lese den hjemme? Nei, de er gjerrige. De må låne avisa av oss. Men ellers er jobben flott. Eller nesten. Men jeg tar ikke opp alt annet som er dumt. Det blir personangrep. Anita er grei<3 Hun gjør dagen lettere!
Nå prøver jeg å overbevise Mo om å øve fransk med meg imorgen... Jeg håper han gjør det. For jeg klarer meg ikke uten noen som pusher meg til å øve. Det blir bare blogg. Men imorgen må jeg ha FULL fokus på french.
Ellers idag har jeg truffet Kristin. Hun kommer på jobben min når hun jobber. Da kjøper hun kaffe. Idag tvang jeg henne til å kjøpe "Cafe a la Arma". Mocca med krem. Og så dro jeg til hennes jobb med foccacia. Det er italiensk brød med chilisaus, kylling, salat, løk og mais. Det var visst godt. Etter jobben kjørte Anita, Kristin og jeg ned til byen og leverte pengene. Der sa jeg farvel til dreadsa. Min rumpe satte seg inn i bilen igjen og jeg ble kjørt hjem. Nå har jeg dusjet og er driiiitsliten! Det betyr at jeg ikke skal ut. Det skal Anita. Hun skal ut i Oslo. Hun kommer til å bli voldtatt
: )

6 comments:

Ragnhild said...

Hei
Nå er bloggen min oppegående igjen. Jeg måtte bare republish hele greia så kom den seg på beina igjen.
Jeg gleder meg så innmari til Jul i svingen!
Forresten, jeg har sendt deg flere sanger. Du kommer til å elske dem alle samma.

Anonymous said...

Det var heeeerlig å ha deg tilbake på jobb igjen, for du er så snill.

Anonymous said...

Må bare gi deg en kommentar til! Neste lørdag skal ikke jeg jobbe, og ikke lørdagen etter det, og ikke lørdagen etter det, og ikke, lørdagen etter det!
Da sees vi ikke før lørdagen etter lørdagen etter lørdagen etter lørdagen!
Joda, hehehe, vi sees sikkert før det puppen <3

Arma said...

jeg kan ikke TRO det, kristin! hvem faen skal komme og kjøpe kaffe av meg da a?

Anonymous said...

Elf!

Anonymous said...

Festlig at Kristin kaller deg puppen:P I forhold til at jeg kaller deg rumpa;D haha!! Jeg liker jobben din jeg! Og SPESIELT de tre karene som alltid sitter der hele tiden jeg er der!:]