Monday, December 11, 2006

Bib og Bjerknes

Nå sitter jeg her på biblioteket. Eveline har gått på dass for andre gang. Vi sitter og kulern. Egentlig så sitter vi bare å ler. Jeg har spist for mye smågodt. Igjen sitter jeg og redigerer bilde. Det blir lekkert. Grunnen til det er at jeg er dritflink. Kanskje jeg legger det ut på bloggen når jeg er ferdig. Nå kom Eveline tilbake og spør om hun skal gå på barnedassen. Jeg sa ja. Vi får håpe at hun ikke blir tatt for det. Idag har jeg snudd pcen min mye frem og tilbake her på biblioteket. Hvorfor kunne vi ikke bare sitte ved siden av hverandre?
Ragnhild kom istad. Hun har fått langt hår siden sist. Det var fint å se folk igjen idag. Alle har egentlig fått langt hår siden sist. Men det var fransktentamen. Herregud, jeg håper jeg består. Det var mye dårlig på den stilen. Hvis jeg hadde kunnet fransk, så hadde tentamen vært superlett, men siden min kunnskap er begrenset, så blir sikkert også mitt resultat det også.
Til imorgen har jeg 6 mediaoppgaver - driter jeg i
Øve på engelsk - really?
SK-innlevering i utvalgsmappa - HERREGUD! bry.


nå går bussen min! Eg må fly!!!!!!!!!!!!!!!
HADEBRA!!!

3 comments:

Ragnhild said...

Hey hey
Jeg syntes det var supert å se deg igjen, Arma. det har vært så lenge siden sist jeg hørte latteren din, at jeg begynte å tro at den ikke fantes.
men det er bare tull. i dag var du tilbake med den koselige latteren din, med eller uten forkjølelse!
forresten, jeg har lagt eveline- bilder i mappa di.

Anonymous said...

ARMAA! jeg visste ikke at du hadde blogg en gang!
Herreguud! Men nå fant jeg det ut, så nå ble jeg veldig glad:D Morsomt å lese bloggen din kjære.

Men herrejesus, så mye vi har å gjøre i media! Jeg gir meg helt over, hva skal jeg putte i utvalgsmappa liksom:S
Jeg putter deg der jeg, arma, også putter jeg filmen til meg og eveline(y)Smart!

Forresten, fint å se deg B.I.B.;D

Anonymous said...

I'm back on track. med mazze latter vettu!
mjari, du putter meg i mappa deres hvis jeg putter BÅDE deg og eveline i mappa mi sånn at jeg bare har en ting å levere. jeg sitter og gjør søkeoppgaver nå. Mye dumme oppgaver. spess nr 3...
Det var fint å komme tilbake forresten!